نوشته شده توسط : malihe

کاربرد آینه محدب پارکینگی

اگر بخواهیم کاربردهای جامع آینه محدب ترافیکی و اهمیت خرید آینه محدب ترافیکی را بیان کنیم باید بگوییم که این نوع آینه اغلب در پیچ‌های تند، مسیرهای پر پیچ و خم و رمپ پارکینگ‌های عمومی و خصوصی به کار می‌رود تا دید مناسبی در اختیار رانندگان قرار دهد و تا حد امکان وجود نقاط کور را به حداقل برساند. آینه محدب ترافیکی استفاده شده در جاده‌ها آینه محدب جاده ای نامیده می‌شود و با نام آینه محدب سرپیچ جاده نیز شناخته می‌گردد، این نوع آینه محدب ترافیکی موظف است تا از وقوع حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری کند.

آینه محدب ترافیکی در مسیرها و پارکینگ‌های پر پیچ و خم نقاط کور را پوشش می‌دهد و دید ماشین‌های طویل که عموما دید مناسبی به ماشین‌های پشتی خود ندارد مانند اتوبوس‌ها و کامیون‌ها را وسعت می‌بخشد.

در پارکینگ‌ها نیز استفاده از آینه محدب ترافیکی از برخورد و تصادفات میان خودروها و اتومبیل‌ها جلوگیری می‌کند و حوادث را به حداقل می‌رساند. همچنین از جمله کاربردهای این آینه ترافیکی می‌توان استفاده آن در خروجی پارکینگ‌ها را نام برد. آمار نشان می‌دهد که درصدی از تصادفات در خروجی پارکینگ‌ها و هنگام خروج اتومبیل‌ها از آن و در زمان عبور از پیاده‌رو به سوی خیابان اتفاق می‌افتند و استفاده از آینه محدب پارکینگ می‌تواند احتمال وقوع آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

یکی دیگر از کاربردهای آینه محدب ترافیکی در خطوط دوچرخه است. دوچرخه وسیله نقلیه کوچکی است که ممکن است توسط بسیاری از وسایل نقلیه دیده نشود و در نهایت با آن‌ها برخورد کند. به همین دلیل استفاده از آینه محدب ترافیکی در خطوط مخصوص دوچرخه جهت جلوگیری از حوادث توصیه اکید می‌شود.

علاوه بر مسیرها و پارکینگ‌ها از آینه محدب ترافیکی می‌توان در کارگاه‌ها که محل تردد خودروها هستند نیز استفاده نمود. با استفاده از آن می‌توان حوادث را کاهش داد و امنیت کارگران را تامین نمود. به طور کلی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها محل کار افراد زیادی هستند و در آن‌ها تردد وسایل نقلیه نیز به کرار انجام می‌شود به همین علت بهتر است از آینه محدب ترافیکی استفاده نمود و دید افراد را وسعت بخشید. هر چه زاویه دید بیشتر افزایش یابد، بهتر است.

خرید آینه محدب ترافیکی

افراد در هنگام خرید آینه محدب پارکینگی ابتدا باید به نوع استفاده آن و محل کاربردی آن توجه کنند. انواع آینه محدب ترافیکی کاربرد خاص خود را دارند و مکان‌های مختلف مانند پارکینگ‌ ها، جاده ها، کارگاه ها و … هر کدام از نوع خاصی از آینه محدب پارکینگی استفاده می‌کنند.

آینه محدب پارکینگ

علاوه بر نوع و کاربرد مورد نیاز شما، چیز دیگری که اهمیت زیادی دارد استانداردهای خرید است. یکی از ویژگی‌هایی که بهتر است آینه ترافیکی محدبی که در فضای آزاد استفاده می‌شود داشته باشد، مقاومت در برابر تشعشعات فرابنفش است. در این آینه محدب ترافیکی باید از مواد ضد فرابنفش و ضد آب استفاده شود تا در شرایط مختلف جوی عمر بالایی داشته باشند.

فراموش نکنید که آینه محدب پارکینگی – آینه محدب ترافیکی باید نور خورشید را به خوبی بازتاب کند، نقاط کور زیادی را پوشش دهد و به مرور زمان تار نشود.

ایمن ترافیک کالا  که در زمینه تولیدی تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد، سعی داشته تا قیمت آینه محدب ترافیکی تولیدی را با توجه به مزایای بسیاری که دارد و کیفیت فوق العاده آن و همچنین قیمت‌های رقابتی موجود در بازار مناسب و ارزان قرار دهد. برای مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس ذکر شده با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب پارکینگ , آینه محدب ترافیکی , قیمت آینه محدب ترافیکی , خرید آینه محدب ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

صفر تا صد چراغ های پلیسی

باید پذیرفت که چراغ پلیسی وسیله‌‌ای مهم و اساسی برای کنترل ترافیک می‌باشد. مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان امداد تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. چراغ گردان پلیس جزء تجهیزات ترافیکی و برای نیروی‌های پلیس و امدادی است.که هم نقش هشدار دهنده و هم نقش بازدارنده را دارد. لامپ پلیسی و چراغ‌ پلیسی دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام از آن‌ها برای وظایف خاصی به کار گرفته می‌شوند. بنابراین لازم است.که ابتدا در مورد انواع چراغ پلیسی آشنایی داشته باشید.و بدانید که برای چه هدفی از آن ها استفاده می ‌کنید.

معرفی چراغ پلیسی

چراغ پلیسی یکی از مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی و پلیسی است که تاثیر بسزایی در کاهش حوادث رانندگی و کنترل ترافیک دارد. انواع چراغ پلیس که تشکیل شده از یک نوع چراغ و لامپ مخصوص است، بنا به نوع نیاز و کاربردی که دارد در قسمت‌های مختلف خودروهای امدادی، انتظامی و خدماتی جهت اعلام هشدار و حضور این خودروها نصب می‌شود. تفاوت انواع چراغ پلیس در مدت زمان روشن و خاموش بودن چراغ، رنگ چراغ پلیس و مکان نصب چراغ پلیس بر روی خودرو می‌باشد و کاربرد این نوع چراغ ها فقط به خودروهای پلیسی و انتظامی محدود نمی‌شود و می‌توان از کاربردها و اهداف استفاده از چراغ پلیس چشمک زن به موارد زیر نیز اشاره کرد:

•              اعلام خطر در مواقع اضطراری

•              از بین بردن تنش های و ایجاد نظم

•              اطلاع رسانی از فاصله دور برای رسیدن نیروهای امدادی

•              اعلام حضور نیروهای انتظامی و نظارتی جهت کنترل اوضاع

•              استفاده از آنها در بعضی مسابقات اعم از مسابقات آفرود برای برقراری نظم

•              نوعی نیروی هشدار دهنده برای کنار زدن تجمع و ازدحام مردم

معرفی سه نوع چراغ گردان پلیس

چراغ پلیسی تنوع بالایی نسبت به دیگر تجهیزات پلیسی دارد که با توجه به نحوه عملکرد آنها، نوع منبع برای تامین جریان، نوع رنگ و نوع آژیر دسته بندی می‌شوند که به تعدادی از معروفترین و پرکاربردترین آنها در زیر اشاره نمودیم:

فلاشر پلیسی

یکی از مهم‌ترین انواع چراغ پلیس که کاربرد فراوانی در امر هشدار و بازدارندگی دارد فلاشر پلیسی است. چراغ فلاشر پلیس که می‌تواند هم از نوع معمولی باشد و هم از نوع ال ای دی، قدرت پرتاب نوری مانند فلاش دوربین‌های قدیمی را دارد که بسیار قوی و کوتاه برد است. سرعت نور فلاشر پلیس بسیار زیاد است که همین امر سبب تاثیر بیشتر آن نسبت به انواع چراغ های پلیسی دیگر شده است.

فلاشر پلیسی جلو پنجره

این دسته از فلاشرها تفاوت چندانی از نظر کاربرد و نوع ساخت با فلاشرهای پلیسی ندارند و تنها تفاوت آنها فقط در نوع محل نصب شان می‌باشد. نصب فلاشر پلیس جلو پنجره فقط در جلو پنجره خودرو امکان پذیر می‌باشد و با توجه به رنگ های متنوعی که تولید می‌شود تنها رنگ قرمز و آبی آن برای خودروهای پلیسی کاربرد دارد.

چراغ پلیسی چشمک زن

چراغ پلیسی چشمک زن ساخته شده از یک یا چند ردیف چراغ هایی است که با تناوب خاصی روشن و خاموش می‌شوند و بیشتر به منظور گشت‌های شبانه و عملیات مخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چراغ پلیسی چشمک زن در رنگ های متنوع و در دو نوع چراغ پلیسی چشمک زن با لامپ LED و چراغ پلیسی چشمک زن با لامپ معمولی وارد بازار می‌شود که بسته به نوع نیاز کاربر انتخاب و خریداری می‌گردد.

راهنمای خرید چراغ پلیس

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. برای خرید انواع چراغ گردان پلیس و آگاهی از قیمت چراغ گردان امداد می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و یا با شماره های مندرج داخل سایت تماس حاصل نمایید.

چراغ گردان



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

یکپارچگی علائم راهنمایی و رانندگی در دنیا

خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. کنوانسیون های متعددی جهت یکسان سازی و یک پارچه کردن تابلو و علائم ترافیکی در تمام جهان وجود دارد. ولی یکی از شناخته شده ترین و متداول ترین کنوانسیون ها که ایران نیز در استفاده از تابلو های راهنمایی و رانندگی از آن تبعیت می کند، کنوانسیون وین است.

این کنواسیون استانداردهایی را جهت تولید و استفاده از تابلوهای راهنمایی و رانندگی ارائه می دهد.که به واسطه آن بسیاری از کشورهای جهان دارای سیستم کلی یکسانی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستند. دسته بندی تابلوها، رنگ های تابلوها و دو زبانه بودن.این تابلوها در ایران.طبق استاندارد های کنوانسیون وین انتخاب و اجرا می شوند.

تاریخچه تابلو های راهنمایی و رانندگی

اولین تابلو های راهنمایی و رانندگی، سنگ هایی بودند که در دوران باستان در گذرگاه ها قرار می گرفتند تا فاصله مسافران از شهرها و روستاهای اطراف را نشان دهند. به عنوان مثال در سراسر روم باستان تخته سنگ هایی قرار گرفته بودند که فاصله مسافران را از شهر رم نشان می دادند. این سنگ ها به شکل ستون های سنگی در گذرگاه ها قرار می گرفتند.

اولین قوانین یکپارچه در زمینه مسائل ترافیکی در سال 1686 و توسط پیتر دوم، پادشاه وقت کشور پرتغال تبیین شد. این قوانین شامل تعیین حق تقدم در گذرگاه های بسیار باریک.شهر لیسبون، پایتخت کشور پرتغال می شد.

در دهه 1880 تا 1890 اولین تابلوهای تقریبا مدرن برای دوچرخه سواران تهیه شد. این تابلو ها شامل علائمی برای نشان دادن مسیر.و حق تقدم به دوچرخه سواران بود.

سیستم فعلی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سال 1968  ابداع و در سراسر جهان فراگیر شد. با افزایش طول جاده ها، پیچیده تر شدن معابر شهری و افزایش تعداد خودورها و وسایل نقلیه، این نیاز حس شد که به سیستم بسیار کارامد تری جهت نظم بخشیدن به معابر و همچنین حفظ امنیت عابران و مسافران وسایل نقلیه نیاز است. به همین واسطه سیستم فعلی.تابلو های راهنمایی و رانندگی در این سال تهیه، تبیین و ابلاغ شد.

فواید تابلو های راهنمایی و رانندگی

ایمنی و توانایی یک راه براي عبور دادن تعداد کافی خودرو با حداقل تأخیر و همچنین ایجاد مزاحمت براي رانندگان به نظم و ترتیب.جریان آمد و شد بستگی دارد. در صورتی این نظم را می توان در جاده و خیابان حاکم گردانید که تابلو و علائم ترافیکی کارآمد، رانندگان را بطور دقیق.و صحیح راهنمایی کنند.

نصب علائم واضح و موثر از جمله ضرورت هاي مهندسی راه و ترافیک.به منظور استفاده بهینه و مناسب از معابر شهری و بین شهری محسوب می شود. انتخاب علائم راهنمایی و رانندگی باید با توجه به اصول مهندسی.که بر اساس مطالعات دقیق در مورد عوامل تعیین کننده مانند.جریان آمد و شد، مقدار سرعت، تعداد تصادفات و … تأیید شده است انجام شود. پس از نصب علائم در شرایط و موقعیت های خاص، نتایج به دست آمده از نصب این تابلو ها بررسی می شود تا در صورت نیاز تغییراتی در جهت بهبود، انجام بگیرد

سخن آخر

استفاده از تابلو و علائم ترافیکی نقش بسیار اساسی را در برقراری امنیت و نظم معابر ایفا می کند. در کلان شهر هایی مانند تهران با تعداد بسیار بالای خودرو و پایین بودن ظرفیت خیابان ها، می توان به اهمیت تابلو و علائم ترافیکی پی برد. با این حال عدم استفاده صحیح ار این تابلو ها و نصب آن ها به صورت غیر استاندارد و در محل های نامناسب نه تنها کوچکترین تاثیری در حفظ امینت و نظم ندارد، بلکه باعث ایجاد مشکلات دیگری از جمله منحرف کردن و حواس رانندگان و بروز حوادث نیز می شود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بشکه ایمنی

بشکه ایمنی از جنس پلاستیک محکم و بادوام و با وضوح رنگ بالا ساخته‌ شده است که به نام بشکه پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته می شود. مواد تشکیل دهنده بشکه زرد ترافیکی پلی اتیلن میباشد. بشکه ایمنی در دسته جدا کننده ها قرار دارد. خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیز کاربردی است.

مهمترین ویژگی بشکه ایمنی قابلیت پر کردن آن با آب و شن برای افزایش وزن است که آن را تبدیل به یک بلوک بسیار سنگین میکند.

اندازه پر کردن بشکه ایمنی ترافیکی با خاک ، آب ، شن و ماسه به مکان مورد استفاده بستگی خواهد داشت بنابراین بر اساس مکانی که قرار است استفاده شود می توان نوع آن را انتخاب کرد.

بعد از اتمام کار با آن هم به راحتی می‌توان آب داخل آن را تخلیه و به‌ راحتی آن را جابجا کرد.

طراحی بشکه های ترافیکی به این صورت باعث می شود تا بشکه ی ایمنی ۷ کیلویی تحمل لازم را در مقابل ضربه های احتمالی داشته باشد و هنگام وارد شدن ضربه به آن، شدت ضربه کاهش داده شده و کمترین خسارت به مسافران و خودرو وارد شود.

بشکه ایمنی ترافیکی دارای شبرنگ هاشوری زرد و مشکی رده مهندسی ۷ ساله طبق استاندارد و ضدآب می باشد.

وجود علائم شب‌رنگ روی بشکه‌ها که نشان دهنده‌ی راهنمای مسیر است موجب رویت آن ها در تاریکی و شب می شود.

نصب بشکه ایمنی در جاده های برون شهری، خروجی ها و یا مکان هایی با پیچ های پرخطر، باعث حفظ ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات می شود.

بشکه ترافیکی در برابر حرارت، رطوبت، نوسانات جوی و جریانات آب و هوایی مقاوم است.

کاربرد بشکه ایمنی

با عبور از خیابان‌ها و جاده‌ها حتما با بشکه‌ها و بلوکه‌‌های بزرگی که در حاشیه مسیرها قرار دارد مواجه شده‌اید.

بشکه ایمنی از انواع تجهیزات ترافیکی و در دسته جداکننده ترافیکی می باشد که می توان از انواع جدا کننده ها به استوانه ایمنی نیز اشاره کرد.

بشکه زرد ترافیکی در گروه جدا کننده های ترافیکی قرار گرفته و یکی از محصولاتی است که برای جدا سازی و افزایش ایمنی محیط هایی مثل: خیابان، بزرگراه، جاده، کارخانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان از آنها به عنوان علائم هشداری و راهنمایی برای مشخص کردن اتمام جاده یا مسیرهای انحرافی هم استفاده کرد.

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

قیمت بشکه ایمنی

قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ راهنمایی چگونه اختراع شد

چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. چراغ‌های راهنمایی از ابزارهای قدیمی برای کنترل ترافیک هستند. در این مطلب نگاهی به گذشته و آینده‌ی این چراغ‌ها خواهیم داشت. اگر قصد خرید چراغ راهنمایی را دارید و یا می خواهید اطلاعاتی از گذشته چراغ های راهنمایی و رانندگی کسب کنید با ما همراه باشید.

چراغ‌های ترافیک یا چراغ‌ راهنمایی در اکثر خیابان‌های همه‌ی شهرهای بزرگ و کوچک جهان وجود دارند. رنگ‌های قرمز، زرد و سبز این چراغ‌ این امکان را به ما می‌دهند که از بی‌خطر بودن عبور از تقاطع آگاه شویم و همچنین نوبت عبور را به عابران، رانندگان و دوچرخه‌سواران بدهیم.

اولین علامت ترافیکی

 قبل از اختراع خودرو هم ترافیک یک معضل بود. بنا به گزارش‌های موجود؛ در دهه‌ی ۷۰ قرن بیستم، مسیرهای عبوری لندن در ازدحام درشکه‌هایی بود که با اسب حرکت می‌کردند و عابرانی که قصد گذر از معابر را داشتند. در آن زمان، یک مدیر راه‌آهن بریتانیایی به نام جان پیک نایت برای کنترل ترافیک روشی مشابه کنترل حرکت قطار پیشنهاد داد.

در راه‌آهن‌ها از یک سیستم سمافور یا نشان‌بر استفاده می‌کردند که مجهز به دو دسته‌ی کوچک بود؛ این دسته‌ها اجازه‌ی عبور قطار را مشخص می‌کردند. در مدل پیشنهادی نایت، سمافورها در طول روز علامت‌های «ایست» و «عبور» را نشان می‌دادند و در شب هم از چراغ‌های «سبز» و «قرمز» استفاده می‌کردند. این لامپ‌ها گازی بودند و شب‌ها توسط افسرهای پلیس روشن می‌شدند.

به این ترتیب، اولین نشان ترافیکی دنیا در ۹ دسامبر ۱۸۶۸ در تقاطع بریج استریت و گریت جرج استریت بخش وست‌مینستر لندن، در نزدیکی کاخ وست‌مینستر نصب شد. بعد از این موفقیت، نایت پیش‌بینی کرد که پس از این، چراغ‌های راهنمایی بیشتری در سطح شهر نصب خواهد شد.

با این حال، تنها پس از گذشت یک ماه؛ در اثر نشت گاز، یکی از چراغ‌ها در مقابل صورت یک افسر پلیس منفجر شد و او را مجروح کرد. بنابراین این پروژه خطرناک اعلام شد و گسترش آن بلافاصله کاهش پیدا کرد.

شروع رقابت پتنت‌ها

پس از این حادثه، حدود چهار دهه طول کشید تا نشانه‌های ترافیکی محبوبیت دوباره‌ی خود را پیدا کنند. به‌خصوص در ایالات متحده که تعداد وسایل نقلیه‌ی بیشتری در جاده‌ها تردد داشتند. در اوایل سال‌های ۱۹۰۰ بود که چندین پتنت مختلف در این خصوص به ثبت رسید و در هر یک از آن‌ها ایده‌ی متفاوتی مطرح می‌شد.

در سال ۱۹۱۰، ارنست سیرین که یک مخترع آمریکایی بود، علامت ترافیکی خودکار را در شیکاگو پیشنهاد داد. در نشانه‌ی ترافیکی سیرین، از دو دستک غیر نوری صلیب مانند استفاده می‌شد که روی یک محور می‌چرخیدند و علامت‌های «ایست» و «حرکت» را نشان می‌دادند.

اولین چراغ های راهنمایی

اولین چراغ راهنمای نوری با رنگ‌های قرمز و سبز، در سال ۱۹۱۲ توسط لستر فرانس وورس وایر که یک افسر پلیس در سالت لیک سیتی بود، اختراع شد. این علامت یک خانه‌ی پرنده‌ی چهارطرفه بود که روی یک دسته‌ی بلند سوار شده بود. این چراغ راهنما در وسط چهارراه‌ها نصب می‌شد و یک افسر پلیس وظیفه‌ی تنظیم جهت آن را بر عهده داشت.

چراغ راهنمای قدیمی

به هر حال؛ این جیمز هوگ بود که توانست اعتبار اختراع اولین چراغ راهنمایی الکتریکی را از آن خود کندو سیستمی مبتنی بر طراحی پیشنهادی وی در آگوست ۱۹۱۴ در کلیولند طراحی شد. چراغ راهنمایی هوگ به‌طور متناوب از کلمات ایست «Stop» و حرکت «Move» به‌صورت نوری در چهار طرف چهارراه‌ها استفاده می‌کرد. از آنجا که این سیستم سیمی بود، پلیس و سازمان‌های آتش‌نشانی می‌توانستند در موارد اضطراری ریتم نور چراغ‌ها را تنظیم کنند.

در سال ۱۹۱۷، ویلیام گیگلیری در سان‌فرانسیسکو، پتنتی ثبت کرد که در آن اولین چراغ راهنمایی خودکار پیشنهاد شد که از دو رنگ سبز و قرمز استفاده می‌کرد. ضمن این‌که امکان تنظیمات دستی برای این چراغ راهنمایی فراهم بود. 

در سال ۱۹۲۰، ویلیام پاتس که یک افسر پلیس دیترویت بود، پیشنهاد داد در چراغ‌های راهنمایی خودکار رنگ زرد هم به‌عنوان علامت احتیاط اضافه شود.

در سال ۱۹۲۳، گرت مورگان یک چراغ راهنمای الکتریکی اتومات به ثبت رساند. مورگان اولین فرد آمریکایی-آفریقایی بود که در کلیولند خودرو داشت. ضمن این‌که او ماسک گاز را هم اختراع کرد. طرح مورگان بر روی یک ستون T مانند که سه موقعیت مختلف را نشان می‌داد، قابل استفاده بود؛ به این صورت که علاوه بر گزینه‌های «ایست» و «برو»، اولین چراغ راهنمایی بود که زمانی برای توقف یا عبور رانندگان در تقاطع‌ها لحاظ می‌کرد. یکی دیگر از امتیازات این طراحی، این بود که بر خلاف افزایش تعداد سیگنال‌های آن، هزینه‌ی تولید ارزانی داشت. مورگان حق اختراع خود را به قیمت ۴۰ هزار دلار به جنرال الکتریک فروخت.

اولین چراغ راهنمای الکتریکی در اروپا، در سال ۱۹۲۴ در برلین نصب شد. این چراغ راهنمای پنج طرفه روی یک برج بلند قرار داشت. در حال حاضر این چراغ راهنما به یکی از جاذبه‌های توریستی منطقه تبدیل شده است.

در دهه‌ی ۱۹۳۰ بود که علایم مربوط به حرکت عابران هم به چراغ‌های راهنمایی اضافه شد. در سال ۱۹۳۴، نشانه‌های «Walk» و «Don't Walk» برای اولین بار در نیویورک به‌صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت.

چراغ راهنمای عابر

جان اس آلن، یک مخترع آمریکایی بود که اولین پتنت مربوط به چراغ راهنمای عابران را در سال ۱۹۴۷ ارائه داد. ضمن اینکه آلن پیشنهاد کرد سیگنال‌ نمایشی می‌تواند شامل عبارت‌های تبلیغاتی هم باشد!

بهبود ایمنی و کارایی

علایم راهنمایی و رانندگی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. به‌طوری‌که بیشتر این نشانه‌ها «هوشمند» شده‌اند و می‌توانند در هر زمان شرایط ترافیکی از جمله جهت، حجم و سنگینی ترافیک را نمایش دهند.

به عنوان مثال، شرکت زیمنس در حال اجرای پروژه‌ای در تمپای فلوریدا است تا فناوری اتصال به وسایل نقلیه را پیاده‌سازی کند. این سیستم اجازه می‌دهد چراغ‌های راهنمایی بتوانند به‌طور مستقیم با اتومبیل‌ها وارد ارتباط شوند و به دنبال آن ایمنی و بهره‌وری را بهبود دهند. این پیام‌های ارتباطی از طریق ۴۰ چراغ راهنمایی به خودروهای مجهز به این فناوری ارسال و روی آینه‌ی دید عقب خودرو یا صفحه نمایش روی داشبورد نمایش داده می‌شوند. این پروژه کارایی بالایی در ترافیک موجود در تقاطع‌ها از خود نشان داده است.

آینده چراغ‌های راهنمایی

با روی کار آمدن خودروهای بدون سرنشین، پیشرفت‌ بیشتری در زمینه‌ی علایم و چراغ‌های راهنمایی شکل خواهد گرفت. محققان آزمایشگاه City Lab دانشگاه MIT به‌تازگی یک سناریوی توصیفی در ژورنال PLoS ONE منتشر کرده‌اند که در آن خبری از چراغ‌های راهنمایی نیست؛ چرا که در آینده، تمام خودروها در ارتباط با یکدیگر هستند. از این‌رو برای گذر از یک تقاطع نیازی به توقف خودرو نیست و می‌توان با تنظیم سرعت به‌صورت خودکار و حفظ فاصله‌ی ایمنی از بین دیگر وسایل نقلیه عبور کرد. این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در مورد عابران و دوچرخه‌سواران هم اعمال شود.

نوآوری جدیدی که در توسعه‌ی چراغ‌های راهنما صورت گرفته، استفاده از هوش مصنوعی است و پروژه‌ای به نام  Surtrac روی این موضوع کار می‌کند. شرکت سازنده ادعا دارد که استفاده از این فناوری در چراغ‌های راهنمایی باعث می‌شود زمان عبور و مرور ۲۵ درصد کاهش پیدا کند؛ ضمن این‌که مصرف گازهای گلخانه‌ای به علت کاهش انتظار در پشت چراغ قرمز ۴۰ درصد کم‌تر خواهد شد. این سیستم می‌تواند منطقه‌ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد و در هر تقاطع تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد.

خرید چراغ راهنمایی

با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد.

برای مشاهده و خرید انواع چراغ راهنمایی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

همه چیز درباره دست انداز و سرعت گیر

 سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعتگیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. کیفیت این مدل نیز بیشتر است و از این رو از آن در جاده های پر رفت و آمد و پارکینگ های ماشین های سنگین استفاده می شود.  استفاده از این دسته تجهیزات ترافیکی در معابری که تردد عابران و وسایل نقلیه زیاد است.و احتمال بروز تصادفات در آن ها وجود دارد امری ضروری می باشد.

سرعتگیر چیست؟

سرعتگیر مانعی منحنی و در امتداد عرض خیابان است که موجب توقف یا کاهش سرعت خودرو ها می شود. ارتفاع آن حداقل 10 و حداکثر 30 سانتی متر می باشد. به طور معمول از سرعتگیرها.در مکان هایی که سرعت خودرو ها باید به حداکثر 15 کیلومتر بر ساعت برسد،.استفاده می‌شود. مکان هایی مانند پارکینگ ها یا معابر فرعی از جمله نقاط ضروری و پرکاربرد این موانع هستند

تاریخچه سرعتگیر

طبق گزارش نیویورک تایمز در 7 ژوئن سال 1906 در شهر چتهام نیوجرسی قسمت خط کشی عابر پیاده 5 اینچ بالاتر از قسمت های دیگر خیابان بود.که باعث کاهش سرعت وسایل نقلیه می شد. این نظریه ابتدایی ترین و نزدیک ترین نظریه به سرعتگیر.های امروزی بود که بعد از آن علاوه بر شهر نیوجرسی در شهر های دیگر نیز اجرایی شد. در سال 1953 کامپتون شروع به طراحی سرعتگیر.کرد ولی انواع سرعتگیر امروزی تفاوت زیادی با طرح کامپتون دارند.

مزایا

سرعتگیر های ترافیکی دارای مزایای زیادی می باشند.که سبب می شود استفاده از آن ها در بعضی از نقاط و معابر بسیار رایج و کاربردی باشد. برخی از مزایای آنها به شرح زیر است:

افزایش امنیت در مکان های مسکونی و در قسمت هایی که تردد کودکان در آن زیاد است.

در صورتی که طبق ضوابط نصب شود باعث کاهش حجم ترافیک نیز خواهد شد.

طبق تحقیقات انجام شده استفاده از سرعتگیر.ها باعث کاهش حجم ترافیکی تا 18 درصد و کاهش حجم تصادفات تا 12 درصد می‌شود.

معایب

سرعتگیرها علاوه بر مزایای بسیاری که دارند دارای معایبی نیز می باشند که به همین دلیل استفاده از آن ها را در بعضی از.مکان ها با محدودیت رو به رو می‌کند. معایب این دسته از تجهیزات ترافیکی شامل موارد زیر است:

     منحرف کردن ترافیک از خیابان ها و جاده ها به مناطق مسکونی

     آسیب های فنی جدی به وسایل نقلیه

     افزوده شدن مصرف سوخت در صورت حرکت با دنده سنگین قبل از رسیدن به سرعتگیر

باید ها و نباید ها

نصب سرعتگیر.ها برای طرح های موسوم به آرام سازی ترافیک استفاده می‌شوند. در کشور های توسعه یافته از این طرح در معابر محلی، مقابل مراکر آموزشی،.مدارس و مکان هایی که تردد کودکان در آن ها زیاد است استفاده می‌شود. از طرفی استفاده از این علائم ترافیکی بدون هشدار دهنده در فاصله کوتاه از آن، موجب به وجود آمدن دردسر نیز خواهد شد.

برای تقاضای نصب انواع سرعتگیر باید به نکات ذیل توجه نمود:

درخواست ذکر شده باید توسط یک نهاد و سازمان مهم مانند انجمن های بزرگ، شوراهای اجتماعی و… مطرح شود.

محل نصب سرعتگیر باید طبق نظر کارشناسان مربوطه ذکر شود.

در صورتی که استفاده از تجهیزات ترافیکی دیگر مانند تابلو ها و علائم ترافیکی دیگر به جای استفاده از سرعت گیرها.امکان پذیر بود از آنها استفاده شود.

اگر مطابق با نکات بالا و نظارت کافی این موانع در سطح شهر نصب شوند،.ترافیک به خوبی کنترل شده و تصادفات و حوادث ترافیکی کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.(افراد مجرب تیم نصاب یاب می توانند نصب انواع سرعتگیر و دست انداز را در سریع ترین زمان بر عهده بگیرند.

معمولاً سرعتگیرها در خیابان‌های اصلی و در نزدیکی چهار راه‌ و تقاطع‌ها استفاده می‌شوند، تا خودروها سرعت خود را به حداقل ممکن برسانند و از این طریق امکان برخورد و حادثه در این مناطق کاهش یابد.این لوازم از مهم ترین تجهیزات ترافیکی مورد استفاده در سطح معابر شهری و بیرون شهری هستند. در این مقاله به بررسی سرعتگیر ها و مزایا و معایب آن پرداختیم. خرید سرعتگیر پلاستیکی بیشتر در پارکینگ های خصوصی و عمومی داخل شهری و خیابان های کم رفت و آمد رواج دارد. ابعاد سرعتگیر متفاوت است و نصب آن نیز به زیرساخت دارد.

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

سرعتگیر



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کله قندی ترافیکی

مخروط  ایمنی یا کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. با خرید کله قندی ترافیکی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. اين تجهیزات ترافیکی و ایمنی را مي توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد.

به دلیل نوع کاربرد مخروط ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

مخروط های ترافيكي کالاهایی همه کاره مي باشند، كه با انواع مختلفی از وسایل ايمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوكه هاي جاده ای، زنجيرهای پلاستيکی، شبرنگ های ايمنی ، صفحات پيام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و ...) تولید و استفاده می شوند.

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید.

با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد. ایمن ترافیک کالا برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این فروشگاه از طریق سایت فراهم آورده است.

پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع عینک صنعتی

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.

الف. عینكهای دسته دار ( Safety Spectacles )

ب. عینكهای فنجانی ( Safety Goggles )

انواع تجهیزات حفاظت صورت و چشم از لحاظ نوع کاربرد عینك ایمنی

مقاوم در برابر ضربات

مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مقاوم در برابر اشعه های شدید لیزر

مقاوم دربرابر جوشكاری

همچنین از وسایل محافظ صورت میتوان به نقاب محافظ صورت ( Face Shields)  ماسك محافظ جوشكاری  (Welding Shields ) اشاره کرد.

مشخصات کلی حفاظهای چشم

مقاومت لنز در مقابل برخورد ذرات پرتاب شده به سمت چشم

داشتن پوششهای حفاظتی جانبی و مقاومت شیمیایی در مقابل ترشحات مواد جهنده

 سوزاننده و قدرت فیلتراسیون پرتوهای مضر محیط.

به همین جهت جنس عدسیهای عینک صنعتی را عموماً از جنس طلقهای پلاستیكی مقاوم نظیر پلی کربنات و ترکیبات استات میسازند که ضمن نشكن بودن، خش ناپذیر بودن و مقاوت شیمیایی ، در صورت مواجهه با خطر پرتوهای مضر درجه تیرگی آن از درجات پایین تا درجات بالای آن وجود داشته باشد.

طرفین عینک صنعتی کسانیكه با مواد شیمیایی کار میکنند بایستی بسته بوده ولی امكان ورود هوا وجود داشته باشد; در مقابل حرارت نیز تنها عینكهائی بایستی مورد استفاده قرار گیرد که بافت سیمی نازک داشته باشد.

لنز عینک صنعتی بدون منفذ بایستی از نوع ضد مه ( Anti Fog ) باشد; تا از تجمع بخارات بر روی شیشه و کاهش دید فرد جلوگیری نماید.

درچه کارهایی باید از عینک های صنعتی استفاده کرد؟

در کارهای مشروحه زیر استفاده از عینك یا دیگر وسایل حفاظتی چشم، برای کارکنان اعم از اینكه رأساً کار را انجام بدهند; یا دستیار بوده و یا در نزدیكی آن به کار مشغول باشند ضروری و لازمالاجرا میباشد:

 خرد کردن، شكستن، بریدن، کندن و یا سوراخ کردن موادی از قبیل سیمان، آجر ، سنگ، آسفالت، چدن ، آهن و سایر نظایر.

 کار کردن با چرخ سمباده حتی اگر چرخ مذکور مجهز به حفاظ باشد.

 کارهاییكه ایجاد گرد و غبار و پراکندن ذرات میکند .

 بكار بردن ابزاری که با هوای فشرده کار میکند برای انجام کارهائی از قبیل خرد کردن، درز گیری، بریدن میخ و مهره ها و همچنین مته کردن و سمباده کردن و کارهای مشابه.

 کار کردن با ابزار ماشینی.

 جلا دادن بوسیله چرخ و یا برش سیمی ، تراشیدن ، پوسته گیری کردن ، ضربه زدن و کارهای مشابه.

 چرخ کردن و درز گیری پرچ.

 جابجا کردن و جمع آوری مواد زائد.

 آهنگری.

 پاک کردن اشیاء با هوا استفاده از کمپرسور باد برای تمیزکاری

 استفاده از چكش و پتك برای کوبیدن ابزار ، قلمها ، میله های برنده و …

 کار کردن با انبردست در موقع کشیدن شیئی، قطع سیم و نوار و شیئی دیگری که تحت کشش میباشد و یا درمواردیكه ممكن است کار کردن با سیم مخاطراتی در بر داشته باشد.

 در موقع کار کردن با وسایل شیشهایكه تحت فشار و یا خلاء میباشد.

 رنگ زدن بوسیله هوای فشرده.

 کارهای بنایی و نجاری

نکاتی که باید در استفاده از عینک های صنعتی رعایت کرد

عینك محافظ صورت در مقابل گرد و غبار محافظ نمیباشد و در محیطی که گرد و غبار مواد موجود است نباید بكار برده شود; در این شرایط توصیه می شود که از ماسكهای تمام صورت با فیلتر گرد و غبار استفاده شود.

جوشكار برق باید از کلاه یا سپر ماسك جوشكاری مجهز به شیشه مخصوص که عدد تیرگی ( Shade Number ) آن به تأیید واحد مربوطه رسیده باشد استفاده نماید.

شیشه حفاظتی ماسك جوشكاری بایستی بوسیله شیشه روشنی که در روی آن گذاشته می شود; از ذرات داغی که به آن میپاشد محفوظ نگهداشته شود.

عینک صنعتی

جوشكار باید برای تمیز کردن محل جوش از شیشه روشن محفوظی که برای اینكار در کلاه ماسك جوشكاری تعبیه شده; و در صورتیكه کلاه  ماسك جوشكاری فاقد این شیشه باشد; باید از عینك نشكن روشن استفاده نماید تا ذرات فلز بداخل چشمهای او نپاشد. کمك جوشكار و کسانی که با جوشكار کار میکنند; باید برای محافظت چشم خود از عینك کمك جوشكار( Flash Goggle ) استفاده نمایند.

برای عایق بندی یا برداشتن عایقهایی که از الیاف شیشهای و یا معدنی ساخته شده و همچنین بریدن ورقه پنبه نسوز بوسیله ماشین ارّه باید برای محافظت چشم از عینكهای فنجانی بدون منفذ استفاده نمود; و دستگاه تنفسی را نیز با استفاده از وسایل ایمنی مناسب حفاظت نمود.

برای کار کردن با گاز و بخارات مضر برای چشم بایستی عینك ضد اسید و یا ماسك تمام صورت با فیلتر جذب بخارات اسیدی بكار برد.

تذکر: در هر یك از عملیات فوق که حفاظت سر و گردن نیز ضروری باشد باید از البسه و وسائل ایمنی مناسب و متناسب استفاده نمود.

کلیه سرپرستان و اشخاصی که مسئولیت آنها ایجاب میکند; در موقع انجام کارهائیكه مخاطراتی برای چشم دارد حضور داشته باشند مكلفند از عینك مناسب استفاده نمایند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید.

ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار

نگاه شما به لباس کار چیست؟ آیا آن را تنها پارچه ای می‌دانید که در طی انجام کار، کثیف می‌شود و مهم نیست که چه کیفیت و چه شرایطی دارد؟ یا این که نگاهی عمقی تر به این لباس دارید؟ در ادامه به ویژگی‌ها و خرید لباس کار  لباس کار مناسب می‌پردازیم

یک لباس کار حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه ما بیشترین زمانی که در طول روز صرف می‌کنیم، در محیط کاری خودمان است. پس باید لباسی داشته باشیم که نسبت به شرایطی که در آن هستیم، آزادی عمل و راحتی داشته باشد. لباس کار را بر اساس کاری که دارید باید انتخاب کنید. اگر در محیط صنعتی هستید، باید لباس کاری را که کاملا با محیط شما همخوانی دارد، انتخاب کنید. مثلا لباس کار با استین‌های کوتاه برای محیط‌هایی که نیاز است مدام آستین خود را بالا بزنید کاربرد دارد.

لباس کار باید کاملا اندازه شما باشد تا در آن احساس راحتی کنید. دوخت لباس کار اهمیت ویژه ای دارد. به هیچ عنوان نباید لباس کارهای باز و یا پاره را استفاده کنید چرا که ممکن است در طی استفاده از ماشین آلات، قسمت‌های پاره یا باز لباس در دستگاه گیر کند و خطر ایجاد کند. حتما دیده اید خیلی از افراد مخصوصا در رستوران‌ها از تی شرت تبلیغاتی برای پوشش خود استفاده میکنند. این تیشرت‌ها ازجنس خوب و مناسبی برخوردار نبوده و صرفا جنبه تبلیغاتی برای آن شرکت خواهد داشت. پس بهتر است به جای استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی از لباس کار مناسب استفاده کنید.

لباس کار افرادی که با حریق در ارتباط اند باید ضد آتش باشد تا خطر جانی برای آن‌ها نداشته باشد. به طور کلی جنس پارچه لباس کار نیز مربوط به نوع کار افراد می‌باشد. مثلا برای کسی که نقاش است، بهتر است لباس کاری که انتخاب می‌کند، شستشوی راحتی داشته باشد. برای یک تعمیرکار تاسیساتی بهتر است لباس‌های دو بنده ای که گردش هوای خوبی دارد، انتخاب شود تا فرد دچار تعریق نشود.

به طور کلی یک لباس کار خوب باید:

1.    گشاد یا تنگ نباشد.

2.    درزهای آن دوبار با چرخ خیاطی دوخته شده باشد.

3.    پارگی نداشته باشد.

4.    بهتر است یکسره باشد و دکمه‌های کمتری داشته باشد.

5.    اگر فرد با مواد خورنده و ازمایشگاهی در ارتباط است باید از لباسی استفاده کند که حتی آب و گاز هم نتواند در آن نفوذ کند.

6.    لباس کار باید فرد را از خطرات احتمالی دور کند.

7.    جنس پارچه ای که دارد متناسب با محل کار باشد.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید.

 قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی، انواع و استانداردها

آیا می‌توان تصور کرد که یک سرباز در خط مقدم جنگ بدون کلاه باشد؟ کلاه ایمنی ساختمانی و مهندسی در کارهای ساختمانی نیز چنین تمثیلی دارد. این کلاه ها را می‌توان نوعی کلاه مخصوص کار نامید که برای محافظت از سر در برابر برخورد و یا سقوط آوار و سایر خطرات در کارگاه عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوشیدن کلاه ایمنی یک الزام اجباری است که توسط OSHA (اداره ایمنی و بهداشت کار) تعیین شده است که کارفرمایان را ملزم به تهیه آن برای مهندسین، کارگران و کلیه عوامل حضور یافته در پروژه می‌کند. پس برای خرید کلاه ایمنی مناسب شغل خود با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از کلاه کار

از آنجا که صدها نفر از کارگران در سال از صدمات ناشی از مرگ در حین کار جان می‌سپراند، استفاده از وسایل محافظتی همانند کلاه ایمنی مهندسی عمران اجتناب‌ناپذیر می‌نماید. اگرچه فواید پوشیدن کلاه کار آشکار است، اما این پرسش همچنان باقی می‌ماند: آیا یک کارگر در صورت عدم تهدید ظاهری همچنان می‌تواند کلاه به سر داشته باشد؟ پاسخ بله است. در حقیقت، دفاع از کارگران در برابر خطرات ناگهانی، همان چیزی می‌باشد که استفاده از کلاه ایمنی را ضروری کرده است

استانداردهای کلاه ایمنی

OSHA دارای دو استاندارد است که الزامات کلاه کار را تعیین می‌کند:

۲۹ CFR 1910.135 بر الزامات کلاه کار برای کارگران صنعتیِ عمومی اشاره دارد.

۲۹ CFR 1926.100 بر الزامات محافظت از سر برای کارگران ساختمانی، تخریب و نوسازی اشاره دارد.

هر دو استاندارد، کارگران را ملزم به استفاده از کلاه ایمنی می‌داند که احتمال آسیب دیدگی سر در اثر ضربه، افتادن اشیا و یا شوک الکتریکی وجود دارد.

این بدان معناست که کارفرمایان باید با تهیه کلاه‌های استاندارد، اطمینان حاصل کنند که کارکنان در شرایط زیر از پوشش‌های محافظتی استفاده می‌کنند:

هنگامی که اشیا و یا تجهیزات از بالا سقوط کرده و احتمال افتادن آنها بر روی سر کارگران وجود داشته باشد.

هنگامی که ممکن است سر کارگران به سمت اجسام ثابت مانند تکیه گاه‌ها، تیرهای ساختمانی و یا تجهیزات دیگر برخورد کند.

وقتی این احتمال وجود دارد که سر کارگران در تماس با وسایل الکتریکی و در نتیجه خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد.

در همه موارد، کلاه ایمنی مهندسی عمران باید الزامات استاندارد OSHA را برآورده کند.

همچنین ۲ معیار برای آزمون کلاه ایمنی عبارتند از:

دمای پایین: کلاه ایمنی مشخص شده با عبارت (LT) نشان می‌دهد که کلاه کار هنگامی که در دمای ۳۰- درجه سانتی‌گراد (۲۲- درجه فارنهایت) باشد، تمام شرایط آزمایش استاندارد را برآورده کند.

قابلیت دید بالا: کلاه ایمنی که با عبارت (HV) مشخص شده باشد، نشان می‌دهد که کلاه تمام رنگ‌های مورد نیاز برای تست استاندارد را رعایت کرده است، این شامل آزمایشاتی برای رنگ‌پذیری و شب‌تابی است.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش ایمنی اسپرت و شیک

کفش‌های ایمنی در طرح‌ها و تیپ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی خیلی ساده و بی آلایش طراحی شده‌اند و چندان چشمگیر نیستند و فقط وظیفه حفاظت از پای کاربر را به عهده دارند و برخی دیگر علاوه بر کاربرد اصلی و اولیه، خیلی شیک و اسپرت و جوان پسند طراحی شده‌اند و خرید کفش ایمنی برای افرادی که ظاهر شغلیشان هم برایشان اهمیت دارد سخت نیست.

البته که همگی اصول پایه‌ای و استاندارد یک کفش کار خوب را رعایت کرده اند ولی نکته اینجاست که سبک طراحی و انتخاب رنگ بعضی از کفش‌های ایمنی خیلی متفاوت و مانند کارهای شیک مجلسی می‌باشد...

فرض کنید شما مهندس ناظر یک پروژه ساختمانی در حال احداث هستید و امروز عصر، به یک میهمانی شاد دوستانه دعوتید. ضمناً امروز ساعات کاری شما طولانیست و فرصت رفتن به منزل و تعویض لباس را ندارید و باید بعد از پایان ساعات کاری، مستقیماً به میهمانی بروید. صبح هنگام و قبل از ترک منزل، چه کفشی را برای مناسبت امروز انتخاب می‌کنید؟ قطعاً باید کفشی را انتخاب کنید که در محیط کاری مخاطره‌آمیز شما ایمن و در میهمانی پیش رو حافظ آبروی شما در جمع دوستان باشد. این تعریف یک کفش ایمنی مهندسی است و خوشبختانه ما در فروشگاه ایمن ترافیک کالا کفش ایمنی اسپرت و شیک کم نداریم.

به طور معمول کفش‌های ایمنی مهندسی نیم بوت هستند و تا بالای مچ پا. همچنین با رویه چرمی، نبوک و گاهاً میکروفیبر تهیه می‌شوند و البته همگی بنددار. هر سه مدل جلوه‌ای عالی و طرفداران خاص خود را دارند.

کفش کار های موجود در سایت ایمن ترافیک کالا شیک و با دوام بوده و از چرم ایرانی ساخته شده و با کیفیت و با دوام می باشند و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. اگر ظاهر کفش کار برای شما با اهمیت است و به دنبال کفش کارهایی هستید که هم به ظاهر شما زیبایی ببخشند و هم بتوانید در محیط کار از این کفش ها استفاده کنید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آشنایی با چند مدل عینک ایمنی

رعایت نکات ایمنی و محافظت از سلامتی خود، در تمام لحظات زندگی ضروری است و بهتر است به آن توجه زیادی شود. حال اگر در یک محیط کاری و شرایط سخت کار می‌کنیم، این محافظت از سلامتی و دقت باید افزایش یابد تا بدون هیچ گونه خطر و آسیبی به خود، کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه لوازم ایمنی، به خصوص عینک ایمنی کار بسیار متنوع همراه با امکانات خیلی زیاد وارد بازار شده که به راحتی می‌توان با کمک آنها از اعضای بدن در برابر مواد شیمیایی، مصالح و سایر خطرات احتمالی جلوگیری کرد. یکی از مزیت های لوازم ایمنی کار و همچنین عینک کار جدید که تولید می‌شوند، زیبایی ظاهری علاوه بر کارایی آنهاست. اگر به دنبال خرید عینک ایمنی با قیمت مناسب و شیک و با دوام هستیدپس با ما همراه باشید.

عینک ایمنی گاگل

از دیگر عینک های ایمنی کار که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ عینک ایمنی گاگل است. این عینک به دلیل مقاومت بالا و دیگر مزیت هایی که دارد یکی از پرطرفدارترین عینک های ایمنی محسوب می‌شود. اولین چیزی که در این عینک به چشم می‌خورد این است که علاوه بر کارایی بالا، دارای شکل ظاهری بسیار زیباست که این نکته می‌تواند باعث این شود که کارگران با علاقه بیشتری از عینک های ایمنی کار استفاده کنند.

چرا از عینک ایمنی گاگل استفاده کنیم؟

همان طور که در توضیحات عینک های بالا گفته شد؛ بیشتر عینک های ایمنی از ماده پلیمری پلی کربنات ساخته شده اند که می‌تواند از علاوه بر ذرات گرد و غبار، از اشعه های مضر ماوراءبنفش از به چشم جلوگیری کند. عینک ایمنی گاگل ضد خش و شفاف، از فریم ژلاتینی نرم خیلی راحت تشکیل شده که تسمه کشی خیلی راحت و قابل تنظیمی می‌توان بر روی آن انجام داد.

عینک ایمنی آزمایشگاهی چه مشخصاتی دارد؟

مزایای استفاده از عینک ایمنی آزمایشگاهی

کار کردن در آزمایشگاه کمی حساس و خطرناک تر از سایر کارهاست، چون به طور مستقیم افراد با مواد شیمیایی سروکار دارند. عینک ایمنی آزمایشگاه به طور کامل چشم و فضای اطراف آن را می‌پوشاند، به طوریکه هیچ گونه خطری در حین کار، پرسنل را تهدید نمی‌کند. شاید برایتان سوال شود که چه طور ممکن است یک عینک با ظاهری شیک از چشم ها در مقابل این مواد محافظت کند؟

لازم به ذکر است؛ لنز عینک ایمنی آزمایشگاهی با مقاومت بسیار بالا ساخته شده تا بتواند به راحتی مانع ورود مواد شیمیایی و سایر مواد به چشم ها شود.

نظارت کارفرما جهت رعایت نکات ایمنی در پروژه

کارفرما علاوه بر رسیدگی به پروژه و نظارت بر نحوه کارگران یا کارمندان، باید حواسشان به رعایت نکات ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی و تجهیزات فردی باشد. گاهی حتی فقط بخاطر بررسی نکات ایمنی که کارگران باید در حین کار رعایت کنند، به محل اجرای پروژه بروید. چه اشکالی دارد؟! این یعنی اگر کارگری به دلیل فراموشی از لوازم ایمنی کار استفاده نکرد، کارفرما جلوی یک صدمه جدی به جان و مال او را گرفته و مانع مشکلات جبران ناپذیر احتمالی می‌شود.

افراد در چه کارهایی در معرض خطر هستند؟

خطرهای احتمالی برای کارهای مختلف

تقریبا می‌توان گفت بیشتر شغل ها خطر مخصوص به خود را دارپرند اما برخی از آنها، اگر نکات ایمنی رعایت نشود، ممکن است آسیب های جدی به کارگران وارد کند و کارهایی که خطرات آن بسیار بارز است عبارتند از: جوشکاری، معدن، مکانیکی، لوله کشی، انجام کارهای الکتریکی، نجاری، آزمایشگاه و بعضی از ورزش ها.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنی مناسب

شما چگونه می توانید بهترین دستکش را انتخاب کنید که مناسب فعالیت کاری خاص شما باشد؟ انتخاب بهترین دستکش فراتر از انتخاب سایز مناسب است و شما باید دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد. همچنین قیمت دستکش ایمنی و دوام آن نیز باید برایتان مهم باشد. دستکش در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هایی که این ابزار و مواد می توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستکش ایمنی باید مناسب عملیات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پایین نیاورد.

در واقع دستکش ایده آلی که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارآلات مختلف و همچنین حرارت بالا محافظت کند، همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستکش ها تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسبی کاهش دهند. اینگونه نیست که شما گمان کنید با داشتن دستکش محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شیمیایی تماس برقرار کنید و آسیبی نبینید.

دستکش ایمنی یکی از لوازم ایمنی مفید در هنگام انجام فعالیت های مختلف در صنایع است. شما ممکن است در صنایع شیمیایی مشغول به فعالیت باشید یا در صنایعی که با برش قطعات سر و کار دارد. حتی ممکن است جوشکاری شغل شما باشد و در طول روز ساعت ها مشغول این کار باشید یکی از لوازمی که بدون شک لازمه ی اینگونه مشاغل است و ایمنی شما را بالا می برد بدون شک دستکش ایمنی متناسب با شغل شماست.

با وجود انتخاب های زیادی برای محافظت از دستان وجود دارد، انتخاب دستکش مناسب با یک فعالیت شغلی خاص می تواند شما را سردرگم کند. می توان با پوشیدن دستکش مناسب از اکثر مصدومیت ها و بیماری های پوستی دست جلوگیری به عمل آورد. متاسفانه بعضی مواقع نیروی کار از این دستکش ها استفاده نمی کنند.

آن ها گمان می کنند که با پوشیدن دستکش ایمنی، سرعت آن ها  و مهارتشان در کار کاهش می یابد. همین مساله باعث می شود تا در طول انجام کار با آسیب های سطحی و جدی موجه شوند که گاها بسیار خطرناک هستند. به دلایلی که گفته شد، بسیار اهمیت دارد که دستکش بتواند به هر دو نیاز پاسخ دهد. به عبارتی دیگر دستکش ها هم باید امنیت نیروی کار را بالا ببرد و هم خللی در چابکی و سرعت عمل و مهارت فرد به وجود نیاورد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , دستکش ضدبرش , دستکش کف مواد , دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار متناسب با محیط کار

استفاده از لباس و پوشش‌های ایمنی در خیلی از مشاغل با توجه به نوع کار و محیط کار لازم و ضروری به نظر می‌رسد. استفاده از لباس و پوشش‌های ایمنی مناسب می‌تواند سبب شد که از تماس با هرگونه مواد آلوده از سموم دفع آفات گرفته تا آلودگی‌های رادیواکتیو جلوگیری شود.

به هنگام خرید لباس کار باید به دنبال لباسی باشید که دارای آستین‌های بلند بوده و به گونه‌ای باشد که با پوشیدن آن تمام قسمت‌های بدن از پا گرفته تا سر کاملاً پوشیده شود. لباس کار باید به گونه‌ای مطلوب باشد که در هر نوع شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده نمود.

لباس و پوشش‌های ایمنی که برای حفاظت اشخاص استفاده می‌شود معمولاً به صورت یک پوشش سرتاسری تنه دست‌ها و پاها هستند و می‌توانند تمام قسمت‌های بدن فرد را از تماس با اشیاء آلوده در محیط حفاظت کنند.

با توجه به شرایط کار هر یک از کارگران نیاز است که از لباس کاری که متناسب با محل کارشان است در محیط کاری خود استفاده کنند.

بررسی انواع و اقسام لباس‌های کار و جنس آن‌ها

شرایط و محیط کاری لباس و پوشش ایمنی مورد نیاز خود را طلب می‌کند. برای مثال در محیط‌هایی که گرما زیاد است. لباس کارهایی که در ساختار الیاف آن پارچه به کار رفته طبیعی‌تر باشد در این صورت از نظر تبادل حرارتی این نوع لباس و پوشش‌های ایمنی از تبادل حرارتی بهتری برخوردار هستند و در نتیجه کارگر و یا کسی که آن را پوشیده است احساس بهتری خواهد داشت.

لباس و پوشش‌های ایمنی با توجه به شرایط کاری تولید و استفاده می‌شوند. برای مثال برای آتش نشان‌ها نیاز است که لباس کاری بپوشند که بتواند تحمل حرارت بالا را داشته باشد. همچنین لباس کارهایی که عایق رطوبت و سرما هستند از دیگر انواع لباس و پوشش‌های ایمنی به شمار می‌روند که بیشتر در سردخانه‌ها استفاده می‌شوند.

 نوع دیگر از لباس کارها لباس‌هایی هستند که می‌توانند در برابر مواد شیمیایی و همچنین رادیو اکتیو حفاظت خوبی را از شخصی که لباس به تن کرده به عمل آورند در تولید این نوع از لباس‌ها از پارچه‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

جنس لباس و پوشش‌های ایمنی که قابلیت مقاومت در برابر حرارت و گرمای زیاد را دارد معمولاً با پوشش آلومینیوم است و قادر خواهد بود که ۹۰ درصد اشعه مادون قرمز را از خود دفع کنند.

ویژگی‌های اصلی لباس و پوشش‌های ایمنی چیست؟

لباس و پوشش‌های ایمنی که برای مقابله با خطرات مختلف در زمان کار انتخاب می‌شود باید به گونه‌ای باشد که تا حد ممکن از احتمال رخ دادن خطرات و صدمات به شخص استفاده کننده از آن جلوگیری کند. در ادامه ما به بیان برخی از این ویژگی‌های مهم و اساسی می‌پردازیم:

– لباس کار در محیط‌های آلوده به مواد شیمیایی باید به گونه‌ای باشد که دارای آستین بلند بوده و کاملاً سرتا پای شخص را بپوشاند تا از نفوذ آلودگی به داخل خود جلوگیری کند.

– لباس کار نباید از نظر سایز و اندازه نا متناسب باشد.

– لباس و پوشش‌های ایمنی کارگران و کارکنانی که در نزدیکی ماشین آلات صنعتی و یا با آن‌ها کار می‌کنند باید به گونه‌ای باشد که به هیچ وجه هیچ بخشی از لباس پاره نبوده و از آویزان نمودن کلید، ابزار و ساعت به لباس خود جداً خودداری کنند.

– لباس و پوشش‌های ایمنی کارگرانی که در محیط‌های قابل انفجار یا مسموم کننده کار می‌کنند نباید دارای جیب و یا لبه باشد زیرا گرد و غبار و مواد آلوده و مسموم بر روی لبه‌های لباس می‌ماند.

– جنس لباس و پوشش‌های ایمنی باید با توجه به شرایط کاری و مواد و محیطی که قرار است فرد در آن کار کند انتخاب شود.

– لباس و پوشش‌های ایمنی مخصوص مقابله با حرارت باید به گونه‌ای باشد که کلاه، دستکش و کفش و … همگی سرهم و یک تکه باشند.

– لباس کار کسانی که در مکان‌های آلوده به رادیو اکتیو و اسیدی کار می‌کنند باید کلاه و دستکش و کفش و … همگی یک سره باشند و به گونه‌ای باشد که به هیچ موجه این گونه مواد نتوانند وارد لباس شوند

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تاب سرسره مناسب سن های مختلف

یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند. برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.

در مکان های عمومی نظیر پارک ها، انواع تاب سرسره اعم از فلزی و پلاستیکی و ... وجود دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به سایزی که دارند برای استفاده سنین مختلف مناسب می باشند. تاب سرسره فلزی بیشتر برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. زیرا قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. خرید تاب سرسره پلاستیکی برای استفاده در مهد کودک ها، منازل، مجتمع های مسکونی و ... که کودکان بتوانند به راحتی با آنها بازی کنند، انتخاب مناسبی است. قیمت تاب سرسره پلاستیکی و انواع دیگر تاب سرسره بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آنها و سایز این محصولات، تعیین می شود. اما توصیه می شود در خرید تاب سرسره کودک و یا سنین دیگر، بیشترین تمرکز بر روی تناسب محصول با سن افراد و مکان مورد استفاده باشد و قیمت آن در اولویت قرار نگیرد.

تاب سرسره کودک را می توان در هر موقعیت و شرایطی نصب نمود. در خرید تاب سرسره کودک ابتدا باید به موقعیت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت کنید. در صورت بزرگ بودن فضا می توانید از خرید تاب سرسره پلاستیکی را را مورد نظر قرار دهید. اما اگر برای اتاق خواب کودکتان نیاز به تاب و سرسره دارید بهتر است از انواع تاشو آن استفاده کنید تا فضای زیادی اشغال نکند. قیمت تاب سرسره پلاستیکی بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغیر است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید.

 

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

شرکت ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری فعالیت دارد. برند ایمن ترافیک با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی محصولاتی همسو با معتبرترین برندهای جهان تولید می کند.خرید آنلاین وبی واسطه از ایمن ترافیک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی خریداران می شود.

شرکت ایمن ترافیک کادری مجرب در زمینه ی تولید و نصب محصولات دارد. خریداران پس از سفارش و دریافت محصول مورد نظر با شماره های داخل سایت تماس می گیرند تا نصابان بهمحل اعزام می شوند تا با حضور به موقع در محل، کالا را به صورت استاندارد نصب کنند. گارانتی محصولات باعث اطمینان خاطر مشتریان در زمینه ی انتخاب محصول با کیفیت می شود.

در ادامه انواع محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.

تجهیزات ترافیکی

ایجاد مسیر امن و کاهش تصادفات از دلایل تولید تجهیزات ترافیکی است. ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی مانند کله قندی واستوانه ی ترافیکی، سرعتگیر، تابلوی ترافیکی، بشکه ی ترافیکی و چراغ راهنمایی و رانندگی فعالیت دارند.

کله قندی و استوانه ی ترافیکی در ابعاد وطرحهای مختلف برای کنترل سرعت و محدود کردن مسیر کاربرد دارد.کله قندی و استوانه در مدلهای دارای قلاب، حلقه دار، ژله ای و کف لاستیکی تولید می شود. سرعت گیر برای ایجاد امنیت مسیر در انواع بتنی، آسفالتی و پلاستیکی طراحی می شود. انواع پلاستیکی به دلیل نصب راحت و متریال مقاوم در مکانهای مختلفی کاربرد دارد.

وجود شبرنگ در تجهیزات ایمنی باعث دید بهتر توسط راننده می گردد. برند ایمن ترافیک چراغ راهنمایی و رانندگی سولار، لامپی و ال ای دی در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می کند. بشکه ی ترافیکی از پلی اتیلن برای ساخت آنها استفاده می شود. در رنگبندی واضح و اندازه های مختلف در بازار یافت می شود. با مراجعه به سایت ایمن ترافیک و استفاده از خدمات مشاوره محصول مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

در برند ایمن ترافیک کالا، لباس کار، کفش کار، دستکش ایمنی و کلاه کار به عنوان تجهیزات ایمنی تولید می شود. لباس کار در این برند شامل لباس کار ایرانخودرو، لباس کار کارگری، لباس کار سیلور می باشد. طراحی لباس کار در مدلهای سرهمی مانند لباس کار دوبنده و لباس کار به صورت کاپشن و شلوار است.

در تهیه ی کلاه ایمنی از مواد اولیه مقاوم مانند پلی اتیلن استفاده می کنند. کفش ایمنی در مدلهای مختلف و مناسب برای شغل های متعدد طراحی شده اند. دستکش شامل دستکش استادکار، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری و دستکش کف مواد که از متریال مرغوب و سایز بندی استاندارد تهیه می شود. خرید آنلاین، مشاورین مجرب و گارانتی محصولات باعث راحتی در خرید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

داشتن محیط زیبا و فضای سبز جذاب از ویژگی یک شهر خوب است. ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای معتبر در زمینه ی فروش محصولاتی مانند، گلدان شهری، وسایل ورزشی پارک تاب و سرسره و نیمکت پارک است. گلدان شهری بتنی، سیمانی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می شود. انواع تجهیزات پارکها مانند لوازم ورزشی پارکی و تاب و سرسره پارکی ازمواد باکیفیت تولید می گردند.طراحی لوازم ورزشی متناسب با فضای پارک و حاشیه خیابان صورت می گیرد.اهمیت ایجاد سرگرمی برای کودکان باعث تولید انواع مختلف تاب و سر سره فلزی و پلاستیکی در شرکت ایمن ترافیک شده است. محصولات در ایمن ترافیک دارای ضمانت نامه کیفیت و سلامت کالای معتبر هستند.توصیه ما به خریداران برای خرید آنلاین و آسان بازدید از سایت ایمن ترافیک کالا و انتخاب بهترینهاست.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: تابلوی راهنمایی رانندگی , گلدان شهری , کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود. قیمت چراغ گردان پلیس در انواع مختلف با هم متفاوت بوده و در زمان خرید باید به نوع کاربری چراغ پلیسی دقت نمایید. تا بتوانید خرید منطقی و مناسب داشته باشید. در ادامه به چند نوع چراغ گردان پلیس و امداد اشاره خواهیم نمود.

ال ای دی پلیسی

چراغ ال ای دی پلیسی دسته دیگر از چراغ‌های پلیسی هستند که لامپ استفاده شده است در آن‌ها از نوع ال ای دی است. استفاده از این نوع لامپ مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت نور پرتابی و همچنین طول عمر بالای لامپ است. ال ای دی پلیسی ماشین  طرفداران زیادی دارد که معتقدند این لامپ‌ها فشار چندانی به سیستم برق خودرو وارد نمی‌کند و به عنوان یک سیستم کم مصرف شناخته می‌شود. امروزه تقریباً اکثر چراغ‌ها از جمله چراغ‌های گردان و فلاشرها از مدل ال ای دی پلیس هستند که کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر است و امکان نصب آنها بر هر قسمتی از خودرو وجود دارد. برای خرید چراغ LED پلیسی سولار با ما تماس بگیرید.

چراغ اسکن پلیس

اینیک نوع چراغ اسکنر است که از آن برای بررسی وضعیت بدنی و تجهیزات افراد مختلف استفاده می‌شود. این چراغ‌ها قابلیت ارسال نور مادون قرمز را دارند که به اشیا و لوازم فلزی داخل خودرو و همچنین در روی بدن فرد برخورد کرده و آژیر هشدار پخش می‌کند. اگرچه این اسکنرها در بین چراغ‌های رایج پلیسی قرار نمی‌گیرند، اما معمولاً تحت عنوان تجهیزات و لوازم پلیسی به فروش می‌رسند.

چراغ پلیسی برای موتور

گاهی معیار ما برای آشنایی با انواع چراغ‌های پلیسی از نوع پرتاب نور و همچنین رنگ نور آنها فاصله گرفته و به سراغ محل استفاده از چراغ می‌رود. چراغ‌های استفاده شده برای موتور پلیس نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که معمولاً در اندازه کوچکتر و با تعداد کمتر استفاده می‌شوند.

چراغ گردان نصب شده بر روی قسمت انتهایی یا کناری موتور، چراغ‌های فلاشر در دو طرف موتور و همچنین انواع چراغ گردان در قسمتهای مختلف موتور نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که با توجه به نوع وظیفه سازمانی آنها، ممکن است تغییراتی در رنگ و ساختار آنها به وجود می‌آید. استفاده از این چراغ‌ها برای موتورهای شخصی قانونی نیست، اما معمولاً در سطح بازار به فروش می‌رسند و در مدل‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود.

یکی انواع از چراغ پلیسی ها چراغ چراغ گردان موتور است که می توانید انواع آن ها را در سایت ایمن ترافیک کالا مشاهده کنید.

چراغ پلیس برای ماشین

معیار دیگر برای دسته بندی این چراغ‌ها، نصب آنها بر روی خودروهای مختلف است چراغ ماشین پلیس رواج بیشتری نسبت به چراغ‌های مربوط به موتورها دارند و چراغ های پلیس برای ماشین دارای تنوع در مدل‌های بیشتری است. اندازه بزرگ خودرو و همچنین نقش سازمانی بیشتر این خودروها در عملیات پلیسی باعث می‌شود که با انواع مختلفی از چراغ‌های پلیسی برای ماشین مانند فلاشر پلیسی خودرو و چراغ چشمک زن پلیسی برای ماشین مواجه باشیم.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ گردان امداد و پلیس است و شما می توانید محصولات این شرکت را از فروشگاه اینترنتی آن سفارش داده و در محل تحول بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انواع چراغ پلیسی می توانید با کارشناسان ما در این شرکت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مکان یابی صحیح آبخوری

هدف از طراحی و ساخت انواع آبخوری، رفع نیاز شهروندان و بهبود خدمات شهری است. لذا نصب این تجهیزات باید در مناسب ترین اماکن نصب شوند. قبل از خرید آبخوری پارکی  نکات مهمی از قبیل تعداد آبخوری در هر مکان، نوع آبخوری، اصول نصب آبخوری و فاصله آن از سایر اجزای مبلمان شهری در نصب آن بسیار اهمیت دارد. برای نصب آبخوری باید حداقل یک فاصله استاندارد با اجزایی نظیر سطل زباله رعایت شود. در مقابل برای رفاه بیشتر شهروندان بهتر است، آبخوری در نزدیکی نیمکت پارکی شهری قرار بگیرد. این فاصله نباید آنچنان نزدیک باشد که سبب ایجاد مزاحمت برای افرادی که بر روی نیمکت در حال استراحتند شود. در شعاع 2.5 متری هر آبخوری بایدیک محیط استراحت و یایک نیمکت برای رفع خستگی وجود داشته باشد. تراکم در نصب تجهیزات مبلمان شهری سبب ایجاد آلودگی بصری در منطقه می شود. کمترین فاصله آبخوری با سایر تجهیزات مبلمان شهرییک متر است.

نقطه ای که برای نصب آبخوری انتخاب می شود نباید منجر به ایجاد خلل در تردد افراد باشد. به همین دلیل منطقه مورد نظر باید عرض مناسبی داشته باشد. مسیر دسترسی به آبخوری باید برای حرکت ویلچر هموار باشد. مسیرهای تردد دوچرخه و مسیرهایی که برای پیاده روی مشخص شده اند، بیش از سایر مناطق نیاز به آبخوری دارند. مناطقی که برای نصب آبخوری انتخاب می شوند، باید با تابلو ها و علائم راهنما مشخص شوند. محیط نصب آبخوری باید از تمام جهات پارک به راحتی در دسترس باشد. از این رو بهتر است مناطق انتخاب شده برای نصب آبخوری در نقاط مرکزی پارک باشد. مناطق وسیع تر نیاز به تعداد بیشتری آبخوری دارند. به ویژه در پارک های جنگلی و تفرجگاه های خارج شهری باید به تعداد مناسب و با فواصل معین آبخوری نصب شود. از دیگر اماکن شهری که نیاز به نصب آبخوری دارند، نزدیکی مراکز خرید، ایستگاه های اتوبوس و مترو، میادین و محورهای پرتردد شهری است.

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

تجهیزات مبلمان شهری باید به نوعی طراحی شوند که جذابیت آن ها در شهروندان ایجاد انگیزه و سرزندگی کند. از طرفی مهمترین هدف در طراحی مبلمان شهری، ارتقای کیفیت خدمات عمومی در سطح شهر است. نکاتی که برای طراحی آبخوری شهری نیز باید آنها را مد نظر قرار داد. به عنوان یک اصل کلی در طراحی آبخوری شهری باید توجه داشته باشید که این اجزا در کنار سایر مبلمان شهری باید از یکپارچگی برخوردار باشند. هماهنگی به معنای عدم وجود تضادها نیست. بلکه وجود تضادهای متعارف در طراحی، می تواند تاثیرات قابل توجهی در زیبایی فضا داشته باشد. در این موارد، ریز بینی و ظرافت می تواند منجر به طراحی های منحصربفردی در محیط شهری شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع آبخوری پارکی، این آمادگی را دارد که در صورت نیاز آبخوری را در مکان مورد نظر شما نصب نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع آینه محدب

همانطور که گفتیم آینه های محدب ساختار پیچیده ای ندارد اما با این حال انواع مختلفی از آن وجود دارد که از لحاظ کارکرد و محل نصب آن ها در مکان های مختلف با هم تفاوت دارند. خرید آینه محدب ترافیکی بر اساس مدل های آن برای مکان های متفاوت است و باید قبل از خرید موقعیت را بررسی نمایید.

آینه محدب از لحاظ کاربردی به دو دسته تقسیم می شوند.

آینه محدب ترافیکی

آینه های محدبی که برای نصب در خیابان ها، سر پیچ جاده ها و تونل ها مناسب است را اصطلاحا آینه محدب جاده ای و یا آینه محدب ترافیکی گفته می شود. با خرید آینه محدب ترافیکی مناسب و نصب آنها در مکان مناسب و انتخاب قطر مناسب آینه می توانید به مقدار زیادی از تصادفات جلوگیری شود.

آینه محدب پارکینگی

آینه هایی که در مکان های بسته همچون پارکینگ و انبارها استفاده می شود آینه محدب پارکینگی می‌نامند. این آینه ها چون در مکان سر بسته نصب می شود می تواند کیفیت پایینی داشته باشد اما قطر آینه محدب باید طوری انتخاب شود که دید کاملی به رانندگان بدهد.

آینه محدب را از لحاظ جنس آینه به دسته های زیر تقسیم می نمایند.

آینه محدب شیشه ای

از آینه محدب شیشه ای در جاده ها و خیابان ها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید شیشه در رطوبت ممکن است لک شود و در برابر تغییرات دمایی مقاومت کمی دارد. از این رو از آینه محدب شیشه ای بیشتر در شهرها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. قیمت آینه محدب شیشه ای نسبت به دیگر آینه ها ارزان تر است. شما می‌توانید آینه محدب شیشه ای را در قطرهای متنوع، با فریم و یا بدون فریم تهیه نمایید.

آینه محدب استیل

استیل ورقه ای شفاف است که قادر است تصاویر را به وضوح بزرگ نماید. همانطور که می‌دانید استیل را جزء مقاومترین انواع فلز در برابر رطوبت، سرما و گرما می‌دانند. استفاده از استیل در ساخت آینه محدب ترافیکی و پارکینگی این مزیت را دارد که در هر شرایط آب و هوایی بتوانید دید کاملا خوبی به جاده داشته باشید و در صورت برخورد خودروهای معمولی و سنگین امکان شکستن و ضربه خوردن به آن کمتر از انواع دیگر است. آینه محدب استیل فقط در قطر 80 سانتیمتری طراحی و ساخته می شود. نصب آینه محدب استیل در جاده های مه آلود بهترین گزینه برای افزایش دید رانندگاه به شمار می‌آید.

آینه محدب اکریلیک

این نوع آینه محدب نیز از انواع مقاوم به شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ هایی که نقاط کور دارند به کار می‌آید. با نصب آینه محدب اکریلیک در انبارها به لیفت تراک ها این امکان داده می‌شود که با دید باز در داخل انبار حرکت نماید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کنندهانواع آینه محدب ترافیکی، پارکینپی و خودرو می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یک نمونه از انواع مختلف لباس ایمنی است که کارکنان صنایع خودروسازی ملزم به استفاده از آن در محیط کاری خود می باشند. خرید لباس ایران خودروو استفاده از آن موجب حفظ سلامت فرد در برابر آلودگی ها و آسیب های محیطی می شود. علاوه بر آن، راحتی حرکات بدن کارگران در هنگام کار را نیز تضمین می کند و در نتیجه موجب بالا رفتن راندمان کاری ایشان می گردد. قیمت لباس کار ایران خودرو بسته به مدل و نوع طراحی آن ، سایز و همچنین جنس پارچه ای که مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می شود. طراحی این نوع لباس بسته به شرایط محیط کاری به صورت کاپشن شلوار دو تکه و یا کاپشن شلوار یکسره و به هم پیوسته انجام می شود. لباس یکسره، در قسمت کمر خود دارای کش بوده و قابل تنظیم بر اساس اندازه سایز و کمر افراد می باشد.

مدل لباس به گونه ای است که معمولا از ترکیب دو رنگ پارچه در آن استفاده شده و همچنین لوگوی مربوطه نیز بر آن نصب می گردد. ترکیب های رنگ سرمه ای و آبی یا توسی و آبی یا قهوه ای و آبی در تولید این نوع لباس کار استفاده می شوند. الیاف طبیعی و گاها مصنوعی،مواد اولیه مورد استفاده در تولید این یونیفرم است. جهت دوخت این لباس ها، از پارچه کج راه استفاده می شود که خود به صورت عایقی در برابر نفوذ مواد مختلف چون روغن و آب و... عمل می کند. جنس فلامنت و پلی استر از جمله این مواد اولیه است.استفاده از پارچه های مرغوب، دوخت های با کیفیت و کاملا استاندارد، تولید در سایز های مختلف و در نظر گرفتن تمامی شرایط کاری جهت طراحی و دوخت، از جمله مزایای لباس کار ایران خودرویی است. قیمت این لباس در برابر کیفیت تضمینی و کارایی فوق العاده آن بسیار اندک است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، لباس ایرانخودرویی را نیز در تیراز بالا و یا به صورت تکی به فروش می رساند. در صورت نیاز به مشاوره در زمنیه انتخاب پارچه لباس می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

استادکار برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی استادکار است. محصولاتی همچون دستکش کف مواد، دستکش ضد برش و ... همگی از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلی استر مقاومت مناسبی در برابر سایش و پارگی دارد. در ضمن به واسطه منافذ ریزی که در محصول وجود دارد امکان تهویه هوا در دست ها وجود داد و به عبارت ساده تر دست در هنگام کار عرق نخواهد کرد. این ویژگی تسلط کارگران هنگام کار را افزایش خواهد داد.

دستکش کف مواد استادکار از جمله پرطرفدارترین انواع دستکش کار است که توسط طیف وسیعی از کارگران استفاده می شود. در قسمت کف دست و انگشتان این دستکش از مواد پلاستیکی همچون نیتریل و لاتکس و pvc استفاده می شود. این مواد از ساییده شدن و بریدن کف دست هنگام فعالیت های سنگین پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار به واسطه لاتکس با کیفیت بالا تولید می شود. لاتکس پلیمری قوی از پلاستیک بوده و انعطاف خوبی دارد. بسته به ضخامت لاتکس استفاده شده در کف دستکش ماندگاری و قیمت دستکش ایمنی استادکار متفاوت خواهد بود. البته هرچه ضخامت دستکش افزایش داشته باشد، انعطاف پذیری آن کاهش می یابد.

برجستگی های موجود در قسمت کف دست و انگشتان، گیرایی دستکش را افزایش می دهد و از لیز خوردن اجسام از دست کارگران پیشگیری می کند.  ساییده شدن پوست دست موجب پینه بستن دست کارگران در طولانی مدت شده و این پینه ها به مرور از انعطاف دست آنها را کم می کند. در ضمن بریدن دست کارگران بیشترین آسیب را به آنها می زند و ممکن است آنها را ماه ها از کارکرد منع کند. از این رو خرید دستکش ایمنی استادکار و استفاده از آن به صورت مداوم بسیار مهم است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار، در فروشگاه اینترنتی خود، محصولات بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی را نیز به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی آزمایشگاهی

از انواع عینک ایمنی کار می توان عینک ایمنی آزمایشگاهی را نام برد. لوازمی که که استفاده از آنها تاثیر زیادی بر سلامت و بازدهی کارکنان خواهد داشت. جنس عینک ایمنی آزمایشگاه مطابق با استانداردهایCEEN166 و ANSI.Z87.1 از پلاستیک مقاوم و یا پلی کربنات تشکیل می شود. که پلی کربنات به دلیل استحکام بالاتر و وزن سبک تر انتخاب مناسبتری خواهد بود. از خطراتی که در محیط های آزمایشگاهی سلامت انسان را تهدید می کند، علاوه بر پاشش مواد شیمیایی و بخارهای سمی، می توان به تشعشعات مضر اشاره کرد. عینک ایمنی آزمایشگاهی با قابلیت جذب حداکثری اشعه uv محافظ چشم خواهد بود. معمولا بدنه عینک آزمایشگاهی را از PVC که انعطاف پذیری و سازگاری بالایی دارد، می سازند. بر اساس استانداردهای ذکر شده، بدنه و لنز عینک آزمایشگاهی باید در تماس با مواد شیمیایی مقاوم به انحلال و نفوذ ذرات و اشعه های مضر باشد. با توجه به نوع فعالیت آزمایشگاهی، نوع عینک هم می تواند متفاوت باشد. افرادی که با عناصر سنگین و پرتوزا کار می کنند، از عینک ایمنی سرتاسری استفاده می کنند. این عینک که به نوعی کلاه ایمنی هم محسوب می شود، تمامی اجزای صورت را تحت محافظت قرار می دهد. این نوع تجهیزات در گروه کلاه خودها (هلمت) قرار می گیرند.

عینک ایمنی ضد خش

شفافیت، مقاومت بالا و ضدخش بودن خواصی است که برای خرید عینک ایمنی نجاری باید مورد توجه قرار گیرد. در حین کار با دستگاه ها و تجهیزات نجاری و تراشکاری همواره خطر پرش اشیاء و اصابت به چشم وجود دارد. حوادثی که ممکن است منجر به وقوع آسیبهای جبران ناپذیر شوند. عینک ایمنی ضد خش تا حد زیادی کار را راحت تر کرده است. عینک ایمنی برشکاری را غالبا از پلاستیک سخت می سازند و کیفیت آن مطابق باید مطابق با استانداردهایEN166 CE و ANSI.Z87.1 تایید می شود.

عینک ایمنی ضد بخار

عینک ایمنی ضد بخار در گروه عینک های فنجانی ( عینک ایمنیGoggles) قرار می گیرد. با توجه به این امر که عینک های ایمنی برشکاری و جوشکاری از جهات مختلف عایق بندی شده است، بنابراین امکان نفوذ هوا وجود ندارد. برای جلوگیری از تشکیل بخار، این عینک ها باید از قابلیت ضد بخار نیز برخوردار باشند. بدنه عینک ایمنی ضد بخار را غالبا از PVC و یا استات سلولز می سازند. همچنین این عینک مجهز به لنزهای پلی کربناتی با ضخامت 2 میلیمتر است. این عینک ها برای جلوگیری از تشکیل بخار بر سطح داخلی لنز، از سوپاپ های فوقانی برخوردارند. این سوپاپ ها اکسیژن مورد نیاز محفظه درونی عینک را فراهم می کنند. محیط هایی که نیاز به این عینک ضد بخار (anti fog) دارند، شامل صنایع گچ، سیمان، تونل ها و معادن و در مجموع محیط های پر گرد و غبار است. عینک های ضد بخار اگر دارای قابلیت ضد خش و مقاوم در برابر حلالیت باشند، می توان از آنها در مصارف برشکاری و آزمایشگاهی هم استفاده کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا فروشگاه اینترنتی فروش تجهیزات ترافیکی و ایمنی می باشد. این برند تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت بوده و محصولات خود را به مدت طولانی گارانتی می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته ودر انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قبل از خرید بشکه ترافیکی باید به نوع آن دقت نمایید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

بشکه زرد ترافیکی

معمولاً در ایران از بشکه ایمنی زرد رنگ استفاده می شود.و روی آن نواری از شبرنگ وجود دارد. این در حالی است که بشکه ایمنی در ایالات متحده، نارنجی رنگ بوده.و روی آن چراغ راهنمایی چشمک زن نصب می شود. رنگ متغیر زرد و یا قرمز این بشکه ها آنچنان مهم نیست، مهم ایناست که بشکه های ترافیکی در روز و همچنین شب، توجه افراد را به خود جلب کرده و توسط رانندگان مشاهده شوند.

مشخصات بشکه ایمنی زرد

بشکه ایمنی که در ایران تولید و استفاده می شود،.به طور معمول از پلی اتیلن ساخته شده و.در اندازه های مختلفی مانند ۸۵ و ۱۰۵ سانتی متری و یا ۷ کیلویی ارائه می شود. برچسب هایی به نام شبرنگ ترافیکی را بر روی بشکه ایمنی می چسبانند.تا این تجهیزات ترافیکی در شب بهتر دیده شوند.

نصب بشکه های ترافیکی

بشکه های ترافیکی با توجه به نوع طراحی متخصصان.در مورد مکان های نصب آن ها و این که چه ماموریتی را می بایست انجام دهند.در جاده ها و مکان های دیگر نصب و استفاده می شوند. برای نصب این گونه از بشکه های ترافیکی کار.سختی در پیش ندارید. برای نصب شما می توانید بر اساس طراحی انجام شده.این وسیله را در فاصله های مشخص از هم قرار در محل مورد نظر قرار دهید.و آن را با آب و یا شن پر کنید. پر کردن با آب و شن باعث می شود.که بشکه ایمنی در جای خود ثابت بماند.و در اثر برخورد های احتمالی واکنش بهتری از خود نشان دهد. برای جابجایی بشکه ایمنی نیز ابتدا می بایست آب و یا شن داخل آن را به آرامی.و دقت خالی نمایید و بعد از جابجایی مجددا آن را پر کرده.تا ویژگی های خود را برای ایمنی بیشتر حفظ نماید. برای نصب بشکه های ترافیکی در جاده با کارشناسان شرکت ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

خرید بشکه ترافیکی

بشکه های ایمنی ارائه شده از سوی ایمن ترافیک کالا، ضربه گیر هستند و نه تنها خود در برابر هر گونه ضربه مقاوم می باشند، .بلکه کمترین آسیب را به ضربه زننده وارد می کنند. علاوه بر این، می توانید شبرنگ ترافیکی این.بشکه ها را نیز از ایمن ترافیک کالا تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی و نیوجرسی را تولید نموده و به صورت آنلاین به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مخروط ایمنی حلقه دار

مخروط ایمنی حلقه دار از جنس پلاستیکیاPVC، یکی از تجهیزات ترافیکی است. به دلیل داشتن حلقه در قسمت بالای این مخروط ترافیکی می توان آن ها را با زنجیر به هم وصل کرد. در حین انجام فعالیت‌های عمرانی مانند: ساخت‌وسازهای ساختمانییا جاده‌ای، مسدود کردن راه ورود یک منطقه، نشان دادن محدوده‌ی بازی بچه‌ها استفاده می شود. همچنین به‌صورت موقت برای دادن آگاهی به رانندگان در مسیری که حادثه‌ای در آن رخ‌داده است، در فاصله‌ای منطقی از محل موردنظر قرار داده‌ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از استفاده از مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی آن است که افراد یا خودروهایی که در طول مسیر به مکانی مشخص، مثل محل حادثه یا ساخت‌وساز نزدیک می‌شوند، با وسیله‌ای سبک و ایمنی منحرف شوند تا به‌طور موقت از تجمع افراد در آن منطقه جلوگیری شود. برای اهداف طولانی مدت وسیله‌ای که قرار است این مسئولیت را بر عهده داشته باشد کمی سنگین‌تر بوده و البته توی زمین پیچ شده و ثابت می‌ماند.

تاریخچهی مخروط ایمنی

 اختراع مخروط ایمنی حلقه دار به سال ۱۹۴۳ میلادی برمی‌گردد. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ میلادی در بزرگراه M6 کشور انگلستان مورداستفاده قرار گرفت. البته مخروط های ایمنی از جنس پلاستیک سال‌ها بعد وارد بازار شدند و تا پیش از آن جنس مخروط‌ها از چوب بوده است.

یک سال بعد، یعنی در سال ۱۹۵۹ میلادی،یک شرکت آمریکایی به نام Pacific Gas and Electric برای آن‌که دید رانندگان در طول روز و شب بهتر شود، روی مخروط های ایمنی چند حلقه‌ی رنگی ایجاد کرد. فردی که ایده‌ی این کار را به مدیران شرکت داده بود ۴۵ دلار پاداش دریافت کرد. این کار هنوز هم برای بهتر دیده شدن مخروط‌ها که اغلب به رنگ نارنجی، قرمز و زرد ساخته می‌شوند، انجام می‌شود.

انواع مخروط ایمنی

مخروط های ایمنی در اندازه و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند. معمولاً از ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر آغاز و تا حدود ۱ متر ارتفاع پیش می‌روند.

رنگ مخروط ایمنی

حلقه دار رنگ مخروط ایمنی حلقه دار عموماً زرد و قرمز با حلقه‌های شبرنگ برای ایجاد دید بهتر در طول شب هستند. رنگ‌های دیگری مثل صورتی و نارنجی آن نیز در بازار وجود دارد. مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این رنگ‌ها آن است که مخروط ایمنی حلقه دار بهتر و واضح‌تر دیده شوند. در برخی از مدل‌های جدید مخروط های ایمنی چراغ فلاشر هشدار دهنده نیز روی مخروط تعبیه شده است. این مخروط ها هنگام نصب در جاده وضوح بالاتری داشته و راننده را به‌راحتی متوجه محدوده‌ی خطر می کنند.

موضوع دیگر، وزن مخروط های ایمنییا همان کله قندی های ترافیکی است. هرچقدر اندازه‌ی آن‌ها بزرگ‌تر باشد وزن آن‌ها نیز بالاتر خواهد رفت، اما به‌طورکلی وزن یک مخروط ایمنی استاندارد: ۳۰ سانتی‌متری در حدود ۰.۵ کیلوگرم ۴۵ سانتی‌متری در حدود ۱.۵ کیلوگرم ۷۰ سانتی‌متری در حدود ۳.۲ کیلوگرم ۹۰ سانتی‌متری در حدود ۴.۵ کیلوگرم است.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مخروط ترافیکی است. این برند محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع استوانه ترافیکی و کاربردها

امروزه مراکز مختلف تولید کننده استوانه ترافیکی مدلهای متنوعی از این محصول را روانه بازار مصرف میکنند. این عناصر با عناوین مختلفی از جمله استوانه ترافیکی ساده، استوانه ترافیکی باتومی، استوانه ترافیکی فلزی، استوانه ترافیکی پارکینگ، استوانه ترافیکی استیل و بسیاری دیگر شناخته میشوند. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. هرکدام از این المانهابیانگر وضعیت ویژه ای هستند. در ادامه کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن مختلف آشنا میشوید؛

استوانه ایمنی استوانه ایمنی به منظور اعلام وضعیت هشدار برای عابرین و رانندگان مورد استفاده قرار می­گیرد. استوانه ترافیکی ایمنی را برای پیشگیری از وقوع حادثه در نزدیکی چاله و یا چاه های سرباز در پیاده رو و معابر عمومی باید نصب کرد. به ویژه در نزدیکی معابریکه ساخت و ساز صورت میگیرد، برای پیشگیری از سقوط ناخواسته مصالح و وقوع آسیب­ های احتمالی، نصب استوانه ایمنی و اعلام هشدار به عابرین الزامی است. نصب استوانه ایمنی در تراکم بالا در انتهای بزرگراه هابرای ممانعت از تردد و یا محدود کردن عرض جاده به منظور کنترل سرعت استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی باتومی

اصطلاح باتومی که برای این نوع برگزیده شده است، برامده از طراحی این مدل است. شکل باتومی مانند استوانه ایمنی ساده، سبب شده است بسیاری این ابراز ترافیکی را با نام استوانه ترافیکی باتومی بشناسند.

استوانه ترافیکی فلزی

برای استحکام بخشی بیشتر به برخی از استوانه های ترافیکی، در ساخت آنهاازفلزاستفادهمی­شود. وزن استوانه ترافیکی فلزی بیش از نمونههای پلاستیکی است. از این رو این استوانه­هابرای مصارف ثابت طراحی و تولید می­شوند. با توجه به اینکه این استوانه برای نصب دائم ساخته شده است، اتصال این ابزار به روش جوشکاری انجام میشود. از انواع استوانه ترافیکی فلزی می­توان به استوانه ترافیکی استیل اشاره کرد. جنس استیل به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر آسیب های فیزیکی و نیز شرایط جوی، به عنوان یک ممانعت کننده با دوام و مستحکم شناخته می­شود. در بسیاری از پیاده روهابرای جلوگیری از ورود خودرو و موتور، نصب استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

استوانه فنری

استوانه فنری در واقع نوعی از استوانه ترافیکی ساده است که در ناحیه پایه آن یک فنر به کار رفته است. دلیل تعبیه این فنر ایجاد قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده برای این قطعه است. به نحوی که در برخوردهای شدید امکان انعطاف در جهات مختلف را داشته باشد. با توجه به مزیت ویژه استوانه فنری، از آن در موقعیت هایی که امکان چنین برخوردهایی بالاست، استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی شب نما

ایجادیک لایه رنگ فلوئورسنت بر روی انواع استوانه ساده و سایر استوانه­های ترافیکی در کارخانه تولید استوانه ترافیکی انجام می­شود. این عمل به منظور مشخص شدن هرچه بیشتر این علائم در تاریکی میباشد. استوانه ترافیکی شب نما به ویژه در بزرگراه هابرای هدایت بهتر خودروها و کنترل ترافیک و یا ایجاد محدودیت در عرض جاده هامورداستفادهقرار میگیرد.

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید انواع استوانه ترافیکی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استادکار

یکی از انواع پرکاربرد دستکش ها، دستکش ضد برش استادکار است که به منظور استفاده در محیط های صنعتی و کارگری تولید و عرضه می گردد. این محصول به علت مواد استفاده شده در ترکیب آن در برابر سایش و برش اجسام تیزو برنده از دست مراقبت می نماید.

دستکش کار استادکار از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید می شود. جنس آن ازالیاف پلی استر با تراکم بالا بوده و کف آن از یک لایه لاتکس طبیعی پوشانده شده است. دوخت کف دست بصورت زیگزاگی و نامنظم است تا در برابر لیز خوردگی و بریدگی مقاومت نماید. الیاف پلی استر کاملا ضد حساسیت می باشند و انعطاف پذیری دست در حین انجام کار را بالا می برد.همچنین در طراحی آن منافذ ریزی در بافت تعبیه شده است که از عرق کردن دست جلوگیری می نماید.

لایه لاتکس استفاده شده در کف آن و در قسمت نوک انگشتان مانع ایجاد چسبندگی و ساییده شدن گردیده و طول عمر و ماندگاریمحصول افزایش می یابد. همچنین در قسمت مچ حالت کشی دارد و باعث می شود به خوبی در دست قرار گرفته و برای فرد آزادی عمل به همراه دارد. قیمت دستکش ضد برش استاد کار بر اساس پارامترهایی مانند درجه مرغوبیت الیاف پلی استر، نوع لاتکس استفاده شده، نوع دوخت و ... متغیر می باشد. این محصول در رنگ های مختلف و در تمامی سایز ها تولید و وارد بازار شده است.

این نوع دستکش در تراشکاری، جوشکاری، کشاورزی، باغبانی، جمع آوری ضایعات، کارهای ساختمانی و ... کاربرد فراوان دارد.همچنین در صنایعی مانند خودرو سازی، فلزکاری ماشین آلات نیز از ان استفاده می شود. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، دستکش های ضد برش استادکار را در لیست محصولات خود دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استادکار

یکی از انواع پرکاربرد دستکش ها، دستکش ضد برش استادکار است که به منظور استفاده در محیط های صنعتی و کارگری تولید و عرضه می گردد. این محصول به علت مواد استفاده شده در ترکیب آن در برابر سایش و برش اجسام تیزو برنده از دست مراقبت می نماید.

دستکش کار استادکار از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید می شود. جنس آن ازالیاف پلی استر با تراکم بالا بوده و کف آن از یک لایه لاتکس طبیعی پوشانده شده است. دوخت کف دست بصورت زیگزاگی و نامنظم است تا در برابر لیز خوردگی و بریدگی مقاومت نماید. الیاف پلی استر کاملا ضد حساسیت می باشند و انعطاف پذیری دست در حین انجام کار را بالا می برد.همچنین در طراحی آن منافذ ریزی در بافت تعبیه شده است که از عرق کردن دست جلوگیری می نماید.

لایه لاتکس استفاده شده در کف آن و در قسمت نوک انگشتان مانع ایجاد چسبندگی و ساییده شدن گردیده و طول عمر و ماندگاریمحصول افزایش می یابد. همچنین در قسمت مچ حالت کشی دارد و باعث می شود به خوبی در دست قرار گرفته و برای فرد آزادی عمل به همراه دارد. قیمت دستکش ضد برش استاد کار بر اساس پارامترهایی مانند درجه مرغوبیت الیاف پلی استر، نوع لاتکس استفاده شده، نوع دوخت و ... متغیر می باشد. این محصول در رنگ های مختلف و در تمامی سایز ها تولید و وارد بازار شده است.

این نوع دستکش در تراشکاری، جوشکاری، کشاورزی، باغبانی، جمع آوری ضایعات، کارهای ساختمانی و ... کاربرد فراوان دارد.همچنین در صنایعی مانند خودرو سازی، فلزکاری ماشین آلات نیز از ان استفاده می شود. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، دستکش های ضد برش استادکار را در لیست محصولات خود دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی jsp

یکی از راحت ترین و امن ترین نوع کلاه ایمنی، کلاه ایمنی  jsp می باشد که کاربرد فراوانی دارد. این محصول  با کیفیت قابل قبول و با قیمت مناسب در کشور عرضه  می شود. این وسیله ایمنی از دو قسمت اصلی پوسته و قسمت های جانبی تشکیل شده است.  قسمت بیرونی و پوسته آن از جنس پلی اتیلن فشرده بوده که در برابر ضربات وارده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. فاصله بین یراق آلات با پوسته فضای خالی  بین 30 تا 50 میلی متر می باشد تا تهویه به خوبی انجام گیرد. در این صورت با استفاده طولانی از تعریق سر جلوگیری کرده و خنک می باشد. برای اینکه برای سایزهای مختلف قابل کاربرد باشد از رگلاژ بند استفاده می شود که به سادگی قابل تنظیم است. همچنین دارای عرق گیر پیشانی است که از مواد با کیفیت مرغوب ساخته شده است.

این وسیله ایمنی می تواند از ناحیه سر افراد در برابر خطرات مکانیکی و الکتریکی از جمله سقوط اشیاء از ارتفاع، برخورد سر با اشیاء و سازه های ثابت و ... محافظت نماید. کلاه ایمنی jspدر مشاغلی مانند مخابرات، کارگری، ساختمانی، مهندسی، عمران و ساختمان، مکانیک، معدن، کشتی سازی و صنایع دریایی و ... کاربرد دارد. این کلاه وزن سبکی دارد و در رنگ های متنوع وارد بازار شده است. قیمت کلاه ایمنی جی اس پیبسته به موادی که در تولید ان استفاده می شود متغیر است. ولی در کل می توان گفت جزو کلاه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه است و بیشتر به عنوان کلاه کار ساختمانی کاربرد دارد. از انواع کلاه ایمنی jspمی توان به مدل های شیلد دار، mk7 و ... اشاره نمود. توانید کلاه ایمنی jspرا در فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی jsp ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

۷ مدل دستکش کار

دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی شخصی است که استفاده از آن در بسیاری از مشاغل، ضروری می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از دستکش های کار در بازار موجود هستند که هر کدام، در طرح های مختلف و از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. طبیعتا  قیمت دستکش ایمنی  نیز با دیگری متفاوت است. با اینکه وظیفه همه انواع دستکش های کار، حفاظت از دست انسان در برابر آسیب هایی است که این عضو پرکار را تهدید می کنند؛ اما اینطور نیست که هر دستکشی را بتوان برای هر شرایط کاری مورد استفاده قرار داد.

بررسی چند نمونه دستکش کار از نظر کارایی و قیمت

همانطور که گفتیم، هر یک از انواع دستکش های ایمنی جهت استفاده در شرایط خاصی تولید شده اند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • دستکش ضد برش استادکار:

این نوع دستکش از الیاف پلی استر ساخته شده است. به دلیل دارا بودن قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم جذب رطوبت، مناسب برای استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله لوله کشی است. این دستکش نسبت به کارایی بالایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

  • دستکش کف مواد:

از این دستکش می توان به عنوان دستکش ایمنی همه کاره یاد کرد. جهت مصارف عمومی، کارهای ساختمانی، تعمیرات و صنایع فلزی کاربرد دارد. بسیار ارزان قیمت بوده و انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد.

  • دستکش زنجیری (قصابی):

این نوع دستکش کار از جنس فلز (الیاف فولادی) ساخته شده است . اما در عین حال کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشد. این نوع دستکش نسبت به موارد بالا قیمت بیشتری دارد اما در کل، قیمت آن نسبت به کارایی هایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

  • دستکش صنعتی ضد برش تانگ وانگ:

این دستکش ها نیز از جنس پلی استر ساخته شده اند و داخل آن ها یک لایه آستری صد در صد پنبه ای وجود دارد. از ویژگی های این نوع دستکش کار می توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی، بریدگی و ترک خوردگی اشاره کرد. کاربرد آن در مصارف عمومی، باغبانی، مکانیکی، ساختمانی و... می باشد.

  • دستکش چرم جوشکاری:

همانطور که از نام آن پیداست، جهت استفاده در کار جوشکاری که فرد در معرض پرتاب آتش و مواد مذاب قرار دارد طراحی و ساخته شده است. این دستکش دارای بدنه تمام چرم بوده و مقاوم در برابر حرارت بالا و سوختگی می باشد. این دستکش با توجه به کاربردی که دارد، قیمت مقرون به صرفه ای را دارا می باشد.

  • دستکش نیتریل:

دستکش های نیتریلی خود، انواع مختلفی دارند و کاربرد های گوناگونی از جمله شغل برشکاری و انبار ها دارد. جنس نیتریل، بسیار مقاوم در برابر نفوذ انواع مواد شیمیایی است و از آسیب رسیدن به دست ها در برابر مواد شیمیایی گوناگون از جمله اسید ها، جلوگیری می کند.

  • دستکش کارگری: 

انواع دستکش کارگری از جمله دستکش ضد تعرق کارگری جزو دستکش های مهم هستند که در عین کارایی بالا، قیمت پایینی دارند. این دستکش همان دستکش کف مواد است و بیشتر کارگران از این نوع دستکش استفاده می کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع دستکش کار اقدام به فروش بی واسطه محصولات خود نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تابلوی خیابان یک طرفه

فروش تابلوی ترافیکی در ابعاد گسترده انجام می شود. یکی از مهمترین انواع تابلو تابلوی خیابان یک طرفه است. تابلو خیابانیک طرفه از آن دست تابلوهای راهنمای مسیر است که همه ما با آن مواجه شده ایم و احتمالا مثل بسیاری از افراد دیگر، نحوه پارک در خیابانیک طرفه و یا قوانین خیابانیک طرفه ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد.

خیابان یک طرفه معمولا به این منظور طراحی می شود تا به افزایش سرعت ترافیک عبوری خودروها کمک کند. اما علی رغم اینکه در خیابانیک طرفه تمامی وسایل نقلیه در یک جهت و هم راستای هم حرکت می کنند، برخی مطالعات نشان داده که یک طرفه کردن خیابان ها و در مجموع اقدامات این چنینی کمکی به کم شدن بار ترافیک و یا افزایش سرعت خوردروها نکرده است. بدتر از آن مواجه شدن رانندگان با تابلو خیابانیک طرفه است. در کنار تمامی این ها نا خشنودی ساکنین محلی است که آمارها نشان می دهند برای پارک و یا تردد معمولا دچار مشکل می شوند و اینطوربه نظر می رسد که مواجه شدن با تابلو ترافیکی خیابانیک طرفه مساوی با در هم کشیدن اخم های بسیاری از شهروندان باشد. با وجود تمام این موارد، کارشناسان براییک طرفه کردن مسیرها دلایل خود را دارند و اینطور ادعا می شود که این مسائل تخصصی، در کنترل ترافیک کلان شهری، به ویژه مراکز شهرها کارآمد خواهد بود. برخی از اهداف و دلایلی است که متخصصان برای یک طرفه کردن بعضی خیابان ها دارند که انصافا بعضی از آن ها قابل تامل اند:

-         در صورتی که خیابان چنان باریک باشد که عبور خودروها در دو جهت یا امکان پذیر نیست و یا ممکن است منجر به ترافیک بیشتر و یا حادثه شود.

-         در خیابانیک طرفه کنترل بیشتری بر خودروهای عبوری مخصوصا محله های مسکونی صورت می گیرد.

-         با این اقدام می توان به راحتی برایعبور دوچرخه مسیری اختصاصی را در نظر گرفت. برای اتوبوس، آمبولانس، ماشین های آتش نشانی و...

-         آسان شدن تردد برای تمامی عابران پیاده و سواره در مناطقی که تراکم بالایی از وسایل نقلیه و عابران پیاده دارد.

-         افزایش سرعت، روان شدن ترافیک، کاهش تراکم آن و...

-         کنترل و آرام کردن ترافیک به خصوص در مراکز تاریخی شهرها

-         استفاده بهینه و تمام عیار از مسیر

-         ایجاد مسیر عبور راحت و کنترل شده برای مواردی مانند پارکینگ ها و...

در خیابان یک طرفه کدام سمت باید پارک کرد؟

گاهی رانندگان برای پارک کردن در مسیریک طرفه دچار سردرگمی می شوند و احتمالا در آن لحظات که ترس از جریمه شدن و تخلف، مکثی طولانی برای راننده ایجاد می کند، شما هم که باشید در یک آن تمامی آیین نامه راهنمایی و رانندگیرا در ذهن زیر و رو می کنید که کدام ماده و کدام تبصره بود که... ولی مثل بسیاری از افراد هیچ چیزی پیدا نمی کنید. در واقع هیچ اشاره ای به چنین موردی در آیین نامه نشده! شاید تنها مواردی که بچه زرنگ های کلاس آیین نامه حفظ باشند دو گزینه زیر است:

ماده 122 در راه هاییک طرفه رانندگان وسیله نقلیه باید در جهت و مسیر مجاز عبور کنند و حرکت بر خلاف مسیر تعیین شده به هر شکل ممنوع است. ماده 153 در راه هاییک طرفه برای گردش به چپ، رانندگان موظف اند وسیله نقلیه را به منتهی الیه چپ خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند. و دیگر هیچ!

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی است. نصب و گارانتی محصولات ازدیگر خدماتی است که توسط این برند اراده می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: فروش تابلو ترافیکی , قیمت تابلو اسامی معابر , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده علائم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع تجهیزات ورزشی پارک

امروزه لوازم ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و قیمت وسائل ورزشی پارک به حدی رسیده است که هر فردی بتواند آن را خریداری نموده و در محل مورد نظر خود نصب نماید. در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

لیفت نشسته (پرس سینه نشسته)

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

دستگاه تخته شکم

از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

دستگاه ماساژور

این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

پرس پا

اين وسيله ورزشي پارکي نيز براي بدنسازي و فرم دهي به بدن طراحي شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روي صندلي مي نشينيد و با پاها خود را به عقب و جلو هول مي دهيد. با اين کار مي توانيد عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقويت نماييد. اگر از افرادي هستيد که زانو درد داريد و وزنتان سنگين است بايد با احتياط بيشتري اين ورزش را انجام دهيد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انوع مبلمان شهری در تولید انواع ست ورزشی پارکی نیز فعالیت دارد. این برند با گارانتی محصولات خود کیفیت آنها را تضمین می نمایند. درضمن در صورت نیاز به نصب این تجهیزات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نوع مشاغل وصنایع در طراحی لباس کارگری تاثیر بسزایی دارد. در انتخاب لباس کارگری نحوه دوخت، نوع پارچه،وزن پارچه ورنگ آن مد نظر قرار می گیرد. لباس کار کارگری مناسب، لباسی است که حداقل نیازهای افراد را پوشش دهد وایمنی لازم را براورده کند. قیمت لباس کارگری نسبت به دیگر انواع مناسب تر است.

از لحاظ جنس پارچه، پارچه های کجراه پلی استرویسکوز جز پر مصرف ترین پارچه ها برای لباس کارگری هستند. از ویژگی های آنهامی توانبه وزن کم، ضخامت زیاد، مقاوم در برابر کشش اشاره کرد. برای کارگرانی که بامواد شیمیایی وبرق سرو کار دارند گزینه مناسبی است. پارچه ی لباس کجراه با سی درصد پنبه وهفتاد درصد پلی استروزن بالاتری نسبت به پارچه کجراه پلی استرویسکوز دارد.تبادل هوا به دلیل وجود پنبه بهتر صورت می گیرد وبه طبع انسان تعرق کمتری می کند.

از پارچه ی ترگال ساده با وزن پایین مقرون به صرفه ترین پارچه برای دوخت لباس کارگری نام برده می شود که رنگبندی متنوع و قیمت مناسبی دارد. برای دوخت لباس کار کاررگی سلایق ومعیارهای مختلفی درنظر گرفته می شود تا کارگران فروشگاهها، رستورانها و پرسنل کارنجات، صنایع و ... از آن استفاده کنند.

شرایط آب وهوایی در انتخاب لباس کارگران تاثیر بسزایی دارد به نحوی که در مناطق جنوبی کشورکه کارگران در دمای بالا کارمی کنند لباس کار را از جنس پنبه تهیه می شود. در صنایع فولاد استفاده از لباس نسوز رایجتر است. مشاغلی که با روغن سر وکار دارند لباس غیر قابل نفوذ کارایی بالایی دارد.لباس کارگری به صورت دو تیکه، سرهمی یا یک تیکه ودوبنده طراحی می شود. لباس دوتیکه شامل کاپشن وشلوار یا پیراهن وشلوار می شود.جیب ها متناسب با نیاز کارگر حین انجام فعالیت طراحی می شوند.

شستشوی لباس کارگری راحت واستفاده از آن به دلیل دوام زیاد مقرون به صرفه است. لباس کار ارزان و یا لباس کارگری با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. به کارگران وکارفرمایان توصیه می شود با دقت وبراساس شرایط محیط کار لباس کار کارگری را انتخاب کنند. ایمن ترافیک کالا آماده دریافت سفارش لباس کار کارگری در تیراژ بالا می باشد. خرید لباس کار کارگری در یک طرح به محیط کاری نظم می بخشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کاربرد انواع سرعتگیر

سرعتگیر ها نقش موثر و بسزایی در کاهش سرعت های بالا داشته و می توانند با نصب در مناطق حساس همچون مدارس، بیمارستان ها و... بسیاری از تصادفات خطرناک را به حداقل برسانند. یکی دیگر از انواع سرعتگیر که با سرعتگیر پارکینگی شناخته می شود باعث نظم در رفت و آمد در پارکینگ های عمومی می شود. توجه به استاندارد سرعتگیر در معابر شهری و برون شهری، مناطق ایست و بازرسی، معبر هایی که شیب بالایی دارند، بیمارستان و درمانگاه، مراکز آموزشی، مراکز خرید، مناطق مسکونی و... به میزان بالایی از سرعت خودرو ها کاسته و امنیت عابرین و سرنشینان خودرو را رقم می زنند.

اهمیت استفاده از سرعتگیر در خیابان ها

رشد سریع وسایل نقلیه و استفاده فراوان موجب گشته تا لزوم ایجاد تمهیدات ایمنی برای جاده و خیابان اهمیت بسیاری پیدا نماید. تجهیزات و لوازم ترافیکی انواع مختلفی داشته که بر حسب نوع کاربرد به کار می روند. یکی از انواع مهم این تجهیزات را می توان سرعتگیر ترافیکی دانست. طبق مستندات بکارگیری انواع سرعتگیر ها به 7 ژوئن 1906 بر می گردد. امروزه سرعتگیر های ترافیکی تنوع و گسترش فراوانییافته اند و نوع ساخت آنها بر اساس سازگاری با محیط زیست و ماندگاری بالا می باشد. توجه به استاندارد سرعتگیر ها در معابر شهری، بزرگراه ها، مناطق حساس تردد خودرو و... نقش موثری در کنترل سرعت، کاهش تصادفات و پیشگیری از خطرات موجود دارد. در این مقاله به توضیح هرچه بهتر انواع سرعتگیر ها، سرعت کاه و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

مزایا‌ی سرعتگیر

  • نقش بسیار موثری در کاهش سرعت و ایجاد امنیت در منطقه نصب دارد.
  • با نصب سرعتگیر و سرعت کاه امنیت جانی و مالی عابرین پیاده میسر می گردد.
  • به آسانی نصب می شوند و نوع موقت آن قابلیت جابجایی دارند.
  • از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.
  • در روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات نقش بسیاری دارند.
  • ضد ضربه بوده دوام و مقاومت بالایی دارند. نوع پلاستیکی و لاستیکی آن در صورت برخورد خودرو به عنوان یک ضربه گیر عمل می کند و به لاستیک ماشیب آسیب نمی رساند.
  • خاصیت شبرنگ داشته و راننده می تواند در هنگام تاریکی آن را تشخیص دهد. سازگار با محیط زیست هستند.

معایب سرعتگیر

  • استفاده از تجهیزات غیر استاندارد سرعتگیر می توان بسیار آسیب رسان باشد.
  • به خودرو آسیب می رساند. با کاهش سرعت خودرو های اورژانس، آتش نشانی و... یک عامل منفی محسوب می شوند.
  • برای دوچرخه و موتور سیکلت دردسر ساز است. ممکن است رانندگان خودرو مسیردیگری را که دارایسرعتگیر نمی باشد
  • برای تردد انتخاب کرده و به همین سبب تعادل ترافیک خودرو ها نامناسب گردد.
  • می تواند به افزایش آلودگی صوتی و محیطی بیانجامد.

نسل جدیدسرعتگیر ها که از جنس پلیمر، پلاستیک مقاوم و لاستیک می باشند، می تواند بسیاری از معایب سرعتگیر های غیر استاندارد را از بین برده و استفاده از انواع سرعتگیر ها را بهینه سازی نماید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر پارکینگ , سرعت گیر جاده ای , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ های راهنمایی و رانندگی عجیب در جهان

چراغ های راهنمایی و رانندگی در تمام دنیا شکل واحدی دارند، اما در بعضی از نقاط جهان خرید چراغ راهنمایی با شمایل متفاوت ونصب آن جهت فرهنگ سازی، پیام رسانی به شهروندان یا نمادی از یک رویدادانجام می شود.

عجیب ترین چراغ های راهنمایی و رانندگی نئاندرتال ها

این چراغ راهنمایی در شهر Krabi کشور تایلند قرار دارد. جالب است بدانید که نئاندرتال ها در غارهای سنگ آهک این کشور زندگی می کردند و در واقع یکی از نمادهای تاریخی این کشور محسوب می شوند. بنابراین این چراغ راهنمایی نمادی برای احترام به تاریخ این کشور می باشد.

چراغ راهنمایی عابر پیاده

در شهر Prague در کشور جمهوری چک، یکی از باریک ترین کوچه های این شهر مجهز به چراغ راهنمایی است. در واقع این چراغ راهنمایی از برخورد عابرین پیاده به یکدیگر در این کوچه باریک جلوگیری می کند. زیرا این کوچه برای عبور دو نفر همزمان بسیار باریک بوده و تقریبا غیرممکن است. جالب است بدانید بر اساس یک گزارش، چندی پیشیک توریست تنومند آلمانی هنگام عبور از این کوچه باریک مجبور شد از صابون استفاده کند تا بتواند خارج شود!

چراغ های راهنمایی و رانندگی با تصاویر متفاوت

در سال ۲۰۱۲ یک هنرمند چکی، ۴۸ عدد چراغ استاندارد را از خیابان جمع کرد و چراغ های راهنمایی و رانندگی متفاوتی را جایگزین کرد. در آن چراغ ها، یک مرد مشغول انجام فعالیت هایی مثل پیاده رویی با سگ، ادرار کردن، نوشیدن و به دار آویختن خودش بود. این هنرمند چکی از سوی مقامات مورد خشم قرار گرفت و جریمه شد تا هزینه تعمیرات و جایگزینی چراغ های راهنمایی و رانندگی استاندارد را بپردازد؛ اما او از پرداخت جریمه خودداری کرد و ۳۰ روز به زندان رفت.

مرد کوچک

مردی کوچک و دوست داشتنی با کلاهی با لبه های نازک در چراغ های راهنمایی و رانندگی آلمان شرقی دیده می شد و به نام آمپلمن مشهور بود. اما پس از مدتی این شخصیت توسط آلمان غربی و با یک شخصیت دیگر جایگزین شد؛ اما دیگر جذابیت های قبل را نداشت. بنابراین شهروندان که شخصیت قبلی را دوست داشتند اعتراضاتی را برای بازگرداندن او به راه انداختند و رسانه ها و عموم مردم را درگیر کردند؛ تا سرانجام آمپلمن در سال ۱۹۹۷ با تقاضای مردم برگشت. این چراغ های راهنمایی و رانندگی اکنون در آلمان شرقی و غربی سابق، در خیابان های فرعی و محله های مسکونی دیده می شوند.

در حال حاضر آمپلومن نیز در کنار آمپلمن دیده می شود. در سال ۲۰۰۴ و در یکی از شهرهای آلمان، مردان کوچک با زنان کوچک جایگزین شدند؛ تا در این مورد برابری جنسیتی رعایت شود. با توجه به این موضوع، اخیرا در شهر دورتمند، ایده های مطرح شده است؛ که طبق آن در ۵۰ درصد از چراغ های راهنمایی و رانندگی شهر باید از تصویر زن استفاده شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا برای تولید انواع چراغ راهنمایی از بهترین طراحان استفاده می کند. این شرکت علاوه بر تولید اناع چراغ راهنمایی آنها را نصب و گارانتی می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش ارگونومیک چیست؟

کفش کار و لباس کار از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی محسوب می شوند. که در استانداردهایHSE ویژگی های مختلفی برای آن ها تعریف شده است. در طراحی کفش ها اولین نکته طراحی ارگونومیک است. شاید قیمت کفش ایمنی  نسبت به دیگر انواع کفش بیشتر باشد، اما خرید این کفش برای سلامت و امنیت شما الزامی است. طرز قرار گرفتن پا در داخل کفش تاثیر مستقیمی بر ستون فقرات و سایر اجزای بدن دارد. همان طور که بیان شد ارگونومیک بودن کفش ایمنی از مهم ترین ویژگی هایی است که کفش ها باید داشته باشد. ارگونومیک بودن کفش ها در واقع به معنای استاندارد بودن کفش ها است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم. به عنوان مثال بیشتر افراد فکر می‌کنند پاشنه کفش ها باید در ابتدا تنگ باشد تا بعد از مدتی پاها شکل کفش را بگیرد و یا کفش ها باز و با پا متناسب شود. ولی این باور اشتباه است و باعث می‌شود تا پاها آسیب ببیند و در طولانی مدت با بیماری های مرتبط به پاها دچار شوید. به هیچ عنوان نباید کفشی را بخریدکه پا در آن راحت نباشد و باعث تغییر فرم پا شود بلکه بهترین کفش‌ها، کفش هایی هستند که دقیقا متناسب با پای شما باشند و در ابتدا هم پاها در آن راحتی لازم را داشته باشند.

انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی انواع گوناگونی دارد و برای شغل ها و موقعیت های گوناگون دارای ویژگی های مختلفی است که باید متناسب با هر شخص، کار، شغل و حرفه او باشد. در ادامه به بررسی کامل انواع کفش ایمنیمی‌پردازیم.

کفش ایمنی ضد اسید

این نوع از کفش ها دارای پوششی قوی هستند که با استفاده از این لایه کفش ایمنی در برابر خوردگی مواد اسیدی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها مقاوم می‌شود. از این نوع کفش ایمنی می‌توان در کارگاه های قالب سازی و یا جواهر سازی استفاده کرد که به راحتی از ریختن فلزات ذوب شده روی پاها جلوگیری کند.

کفش ایمنی عایق برق

افرادی که با برق کار می‌‌کنند باید از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده کنند تا ایمنی مکان و کارکنان در محیط کاری حفظ شود. در این بخش به معرفی نوعی از کفش ایمنی می‌پردازیم که عایق برق بوده و می‌تواند جریان برق را با محدودیت ویژه خود از خود عبور دهد.

ویژگی کفش عایق برق

کفش ایمنی عایق برق دارای ویژگی‌های تخصصی بوده و نسبت به دیگر کفش ها مهم تر است. زیرا ممکن است با رعایت نکردن یک نکته بسیار کوچک و ساده جان شخص برق کار به خطر بیافتد. این گونه از کفش ها باید دارای زیره مخصوص و مقاوم در برابر جریان برق باشد که این ویژگی در کفش های مختلف متفاوت است و برای هر نوع از حرفه های برق کاری فرق می‌کند که کفش تا چه حد مقاوم باشد. بند این گونه از کفش ها باید از جنس پلی استر باشد تا بیشترین و بهترین کارایی را داشته باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با فروش اینترنتی محصولات خود شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید به صورت غیر حضوری انواع کفش کار را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع تاب و سرسره پارکی

تاب و سرسره پارکی جزء مهم از دسته مبلمان و تجهیزات شهری هستند که تاثیر بسیاری در زیباسازی فضای پارک و سرگرمی کودکان دارند. از مهمترین انواع تاب و سرسره می توان به تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی اشاره داشت. همه کودکان نیاز به یک فضای شاد و الهام بخش برای بازی دارند. فضایی پر انرژی که بتواند کودکان را بر سر ذوق آورد. فضاهای پارک هادرشهرهای بزرگ و کوچک میتواند محیطی مناسب برای کودکان باشد. به شرطی که این محیط ها به انواع لوازم بازی و سرگرمی مجهز شوند. در واقع با ارزیابی شرایط محیطی و سن مصرف کنندگان این لوازم، می توان تجهیزات استانداردی طراحی کرد. محوطه بیمارستان، منازل ویلایی، تفرج گاه، سواحل و مهدکودک مکان هایی هستند که از انواع لوازم بازی پارکی همچون تاب سرسره استفاده می کنند. عمده ترین لوازمی که در پارک ها برای بازی کودکان نصب می شوند، تاب سرسره و الاکلنگ هستند. این لوازم را از فلزات و یا مواد غیر فلزی می سازند.

تاب سرسره فلزی

انواع تاب سرسره فلزی توان تحمل وزن بالایی را دارند و در طولانی مدت می تواند مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد. این لوازم را از پروفایل های فولادی ضدزنگ می سازند. استحکام فولاد عمر تاب سرسره را تضمین می کند. از طرفی برای محافظت از این فلز در برابر عوامل خورنده محیطی و ایجاد جلا و زیبایی، این لوازم را رنگ آمیزی می کنند. رنگ های کوره ای الکترواستاتیک با خواص ویژه ای که دارند، برای رنگ آمیزی این تجهیزات مناسبند. برای ساخت تاب فلزی از زنجیرهای فولادی و مستحکم استفاده می شود. این زنجیرها با مفصل های فولادی به میله افقی اسکلت وصل می شود. انواع سرسره پارکی مرتفع تر و با ابعاد بزرگ تر را از فلزات می سازند. سینی فلزی انواع سرسره فلزی لغزندگی بیشتری نسبت به نمونه های غیر فلزی دارد و برای کاربران جذاب تر خواهد بود.

تاب سرسره غیر فلزی

تاب سرسره های غیر فلزی شامل تاب سرسره پلاستیکی، سرسره پلی اتیلن و تاب سرسره های فایبرگلاس هستند. مهم ترین مزیت تاب و سرسره پلاستیکییا پلی اتیلنی، عدم خوردگی با گذشت زمان است. سبکی، مقاومت بالا در برابر تابش خورشید، مقاومت در برابر انبساط و انقباض های محیطی از دیگر خواص این لوازم است. سرسره و تاب پلاستیکی و الاکلنگ پلاستیکی به دلیل عایق بودن، گرما یا سرمای محیط را به استفاده کنندگان انتقال نمی دهند. به همین دلیل در فصل سرما و گرما استفاده از آنها راحت تر است. این لوازم وزن پایینی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد. از انواع سرسره پلاستیکی می توان سرسره پنج پله را نام برد که برای استفاده در محوطه مهدکودک ها، هتل ها، رستوران ها و مناطق ویلایی مناسب است. سرسره پنج پله پلی اتیلنی تحت تابش مداوم آفتاب و بارش باران های شدید پوسته پوسته نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد. این سرسره برای کودکان 2 تا 5 سال طراحی شده و قابل استفاده در منازل می باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تاب و سرسره برای مکان های مختلف مانند ویلا، پارک های بازی، شهربازی، حیاط منازل، اتاق کودکان سعی دارد نیاز کوددکان شما به بازی را رفع نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی , تاب و سرسره , تاب سرسره پارکی , قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع مبلمان شهری

مبلمان و تجهیزات شهری در دو دسته مبلمان ضروری و مبلمان تزئینی طبقه بندی می‌شوند، این طبقه‌بندی صرفا بر اساس نوع استفاده و کاربرد آن‌ها می‌باشد. مبلمان ضروری آن دسته از المان‌هایی هستند که در داخل شهر ضروری هستند و باید حتما وجود داشته باشند، در غیر این صورت شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند. تعدادی از این موارد عبارتند از: منابع نوری برای روشنایی کوچه، خیابان‌ها و پارک‌ها، سطل‌های زباله در مکان‌های پررفت‌وآمد، نیمکت سیمانی برای انتظار در ایستگاه‌ها، سرویس بهداشتی عمومی در پارک‌ها و یا مکان‌هایی که افراد مختلف بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. وسایل ورزشی، آب‌خوری و سایر مواردی که افراد به آن نیاز دارند، تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنند. البته این دسته بندی از مبلمان شهری و تقسیم انواع مبلمان شهری به دو نوع ضروری و تزئینی، از نظر کلیبوده و می تواند اشکال دیگری داشته باشد.

برای مثال می توان دسته بندی انواع مبلمان شهری را بر اساس مکان های نصب این ابزار قرار داد. مثلا نیمکت پارکی خود در این شکل تعریف می تواند یک دسته مجزا باشد. همچنین جنس وسایل نیز می تواند یک ملاک دسته بندی باشد. انواع مبلمان شهری فلزی، چوبی، بتنی و …. هرکدام می توانند بر اساس جنسی که دارند، یک دسته از انواع مبلمان و تجهیزات شهری باشند. انواع مبلمان شهری تزئینی بیشتر در راستای هدف زیباسازی فضای شهر به کار برده می‌شوند و بیشتر نمایانگر فرهنگ و تاریخیک شهر می‌باشند، در تهیه این مبلمان معمولا از مشاهیر شهر استفاده می‌شود. چند مثال در این مورد: مجسمه‌های موجود در داخل شهر که بیشتر مربوط به مشاهیر شهر مورد نظر است، گلدان‌های تزئینی در مکان‌های مختلف شهر و مخصوصا مراکز شهر و میدان‌های اصلی، فواره‌های آب در پارک‌ها و میدان‌ها که فضای زیبایی را بر شهر حاکم می‌کنند، بیلبوردها و مواردی از این دست همگی جزو مبلمان تزئینی شهر محسوب می شوند.

زیباسازی و مبلمان شهری که با استفاده از مبلمان تزئینی صورت می گیرد، خود مقوله ای است که در زیبایی شهرها تاثیر بسزایی دارد و در شهرهای بزرگ دنیا که به عنوان شهرهای جذاب برای توریست ها خود را مطرح کرده اند، به شدت مورد توجه قرار می گیرد. در این حوزه یک مثال از مبلمان شهری در اروپا برای شما می زنیم. شهر آمستردام یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است که به بهشت گل دنیا معروف است. در این شهر در تمامی پارک ها و نمایشگاه های گل، سعی شده است تا از مبلمان شهری مدرن و زیبا مانند نیمکت ها و صندلی های پارکی کلاسیک استفاده شود. تلفیق زیبایی گل ها و طراحی و ترکیب آن ها با مبلمان شهری مدرن و کلاسیک، باعث شده است تا هر زمان نام این شهر می آید، پارک ها و نمایشگاه های زیبای این کشور در ذهن فرد تداعی شود. این موارد در جذب و افزایش توریست ها بسیار می توانند موثر باشند و شهر را از چیزی که هست زیباتر جلوه دهند. معمولا در فروش نیمکت چوبی و مبلمان شهریبیشتر موارد تزئینی خریداری می‌شوند ولی انواع ضروری آن نیز می‌توانند خریداری شوند و به کار گرفته شوند.

کلام آخر

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری محصولات خود را به صورت بی واسطه به فروش می رساند. در صورت نیاز به هر یک از انواه مبلمان شهری بد نیست سری به سایت ما بزنید.

 

فروش نیمکت پارک



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-تابلوهای راهنمایی رانندگی

نصب تابلو راهنمایی رانندگی در محل مناسب نقش بسیار زیادی در کمتر شدن تصافات دارد. تنوع بسیاری برای این محصول وجود دارد. در فروشگاه اینترنتی ما انواع پرکاربرد تابلو راهنمایی به فروش می رسد. تنها کافی است که با مشورت متخصصین ما یکی از بهترین تابلوها را سفارش دهید. نصابان شرکت برای نصب آن به محل اعزام خواهند شد.

2-رنگ ترافیکی

شاید بتوان رنگ ترافیکی را در دسته علائم افقی راهنمایی قرار داد، ولی به جرات می توان گفت یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی است که فقدان آن به شدت باعث ایجاد تصادفات می شود. خطکشی های عابرین پیاده، علائم هشدار دهنده و یا خطهای جدا کننده مسیر عبور و مرور از موارد پرکاربرد و بسیار مهم رنگ ترافیکی می باشد. از دیگر موارد استفاده رنگ ترافیکی می توان خط کشی پارکینگ هارا مثال زد، که علاوه بر مشخص نمودن حریم خودروها ، در زیبایی پارکینگها نیز نقش مهمی دارند.فقط کافیست مسیر اتوبان و یا خیابانی را تصور کنید که هیچگونه علامت و خطکشی در آن نباشد. چگونه رانندگان می توانند تشخیص دهند که از چه مسیر و با چه سرعتی مجاز به حرکت هستند!!

3-نیوجرسی و بشکه ترافیکی

نیوجرسی ترافیکی از دو متریال اصلی پلاستیک و بتن ساخته می شود. انواع بتنی را در بین مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه ها و  آزادراه ها استفاده می کنند. اما مدل پلاستیکی وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. مدل پلاستیکی برای جدا نمودن مسیرها در شهر و یا مسدود کردن مسیر در بزرگراه های شهری استفاده می شود. برای سنگین شدن آن را با آب و یا شن پر می کنند.

کلام آخر

 ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی در ایران است. این شرکت با فروش بدون واسطه محصولات خود در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا شرایطی فراهم آورده است که شما بتوانید محصولات این شرکت را با قیمت های مقرون به صرفه تهیه نمایید. برای انتخاب محصول کافی است که با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان متخصصین ما، بهترین محصول را انتخاب نموده و سفارش دهید. از دیگر خدمات این شرکت ارئه گارانتی مناسب است. در صورتی که محصول در زمانی زودتر از گارانتی دچار خرابی شد می توانید از گارانتی محصول استفاده نموده و آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. در صورت نیاز به نصاب می توانید از متخصصین نصب شرکت نیز استفاده کنید.

 فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی , سرعتگیر , استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , رنگ ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اهمیت مبلمان شهری

با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد.

وسایل بدن سازی پارکی

حتما در پارک ها وسایل ورزشی را دیده اید. این ابزار برای ورزش عمومی در پارک ها و بوستان ها نصب می شود. بیشتر این محصولات از فلز ساخته می شود و مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی دارند. شرکت ایمن ترافیک یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی این محصولات در ایران است. از جمله محصولاتی که این تولید کننده عرضه می نماید می توان به میز شطرنج، دستگاه گام زن، دستگاه پرش سینه، دستگاه مسگری، اسکی فضایی، دستگاه بدنسازی قایقرانی، بارفیکس، پروانه پا باز و ... اشاره نمود. در صورتی که تصمیم دارید تعدادی از این محصولات را تهیه و در حیاط باغ، ویلا، مجتمع مسکونی، مجتمع تفریحی و ... نصب نمایید بد نیست به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید. در این فروشگاه بدون واسطه با قیمت های باورنکردنی محصولات را خریداری نمایید.

نیمکت

نیمکت های شهری در خیابان ها، پارک ها، داخل پاساژها و ... مکانی هستند که شهروندان ساعتی روی آن نشسته و استراحت می کنند. استفاده از این نیمکت ها در باغ و ویلا نیز می تواند شرایطی ایجاد کند که دقایقی را با خانواده سپری کرده و از آب و هوای خوب آن استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با فروش بدون واسطه انواع نیمکت چوبی، فلزی، چدنی، بتنی و ... به شما کمک می کند با کمترین هزینه اسباب راحتی اطرافیانتان را فراهم آورید. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصاب با تجربه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

 

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا علاوه بر گلدان، نیمکت، وسایل بازی و ورزشی، تاب و سرسره مجموعه بسیار متنوعی از سطل زباله، انواع کفپوش، تجهیزات روشنایی، آبنمای شهری و ... ارائه می شود. شما با نگاهی اجمالی به محیط اطراف می توانید لیستی از نیازهای خود تهیه کنید و با سفارش در این فروشگاه آنها را با قیمت منصفانه تهیه کنید. جالب است بدانید که بعد از خرید محصولات می توانید از ضمانت نامه و گارانتی محصولات نیز استفاده کنید. از دیگر خدماتی که ایمن ترافیکی به خریداران خود ارائه می دهد نصب تجهیرات است. اگر محصولاتی که خریداری کرده اید نیاز به نصب داشت،کافی است با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصاب به محل اعزام شود. لازم به ذکر است اکثر محصولات این شرکت ساخت ایران بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری , گلدان , نیمکت , وسایل بازی , تاب و سرسره , وسایل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است.

دستکش ایمنی

حتما تا کنون شنیده اید که دست یکی از همکارانتان در دستگاه پرس قرار گرفته و یا هنگام کار با دستگاه های برش دچار آسیب شده است. ما به شما استفاده از دستکش های مخصوص این کار را پیشنهاد می دهیم. این دستکش ها به واسطه فلزاتی که در بافت آنها استفاده شده است از انگشتان دست محافظت می کند. دستکش ایمنی از پوست دست در برابر مواد شیمیایی، نور مستقیم خورشید، بریدگی، ایجاد زخم و هر مشکلی در حین کار ممکن است به وجود آید محافظت می کند. جنس پارچه استفاده شده در دستکش و همچنین سایز آن اهمیت بسیار زیادی در ایمنی شما دارد.

کلاه ایمنی

اما در میان تجهیزاتی که تا کنون به شما معرفی نمودیم مهمترین آنها کلاه ایمنی است. محافظت از سر نه تنها در هنگام کار اهمیت دارد بلکه در هنگام تفریح و ورزش نیز باید به آن اهمیت دهید. از این رو علاوه بر کلاه های ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی صنعتی، کلاه ایمنی جوشکاری و کلاه ایمنی عایق برق که حین کار کاربرد دارند، کلاه کاسکت و کلاه ایمنی دوچرخه سواری نیز باید در هنگام ورزش و موتور سواری استفاده شوند. اما کلاه ایمنی نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی بر اساس نوع کار و سختی آن متفاوت است. برای مثال یک جوشکار باید از انواع کلاه جوشکاری استفاده کند که علاوه بر سر، از پوست صورت، چشم ها و دستگاه تنفسی محافظت می کند. کلاه جوشکاری نیز بر اساس نوع کار انواع مختلفی دارد. صنعتگران که در کارخانه های بزرگ و کوچک مشغول به تولید هستند بهتر است از انواع کلاه صنعتی استفاده کنند که سر و گردن را از برخورد با اشیا، افتادن اشیا سنگین روی سر و گردن محافظت می کند. کارگران مشغول در کارهای ساختمان سازی نیز باید از انواع کلاه مهندسی استفاده کنند. این کلاه های در رنگ بندی های مختلف برای رده های کاری طراحی شده است. در ضمن سر و صورت را از برخورد نور خورشید، افتادن اجسام سنگین روی سر و همچنین برخورد سر با دیگر اجسام محافظت می کند.

کلام آخر

تا اینجا سعی کردیم به صورت خلاصه محصولات تولیدی شرکت ایمن ترافیک کالا را در زمینه تجهیزات ایمنی به شما معرفی کنیم. این شرکت علاوه بر تجهیزات ایمنی در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری نیز فعالیت دارد. فروشگاه ایمن ترافیک کالا بستری فراهم آورده است که شما بتوانید محصولات این شرکت را بدون واسطه و با قسمت های فوق العاده مناسب تهیه نمایید. بد نیست بدانید که علاوه بر تولید محصولات از بهترین مواد اولیه و فروش آنها به صورت بی واسطه، این شرکت گارانتی مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته است. اگر محصولات در زمان گارانتی نیاز به تعمیر داشتند و یا اینکه در انتخاب خود دچار اشتباه شدید بدون نگرانی می توانید از ضمانت نامه محصول استفاده نمایید.

فروش انواع تجهیزات ایمنی

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد