نوشته شده توسط : malihe

تاب سرسره مناسب سن های مختلف

یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند. برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.

در مکان های عمومی نظیر پارک ها، انواع تاب سرسره اعم از فلزی و پلاستیکی و ... وجود دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به سایزی که دارند برای استفاده سنین مختلف مناسب می باشند. تاب سرسره فلزی بیشتر برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. زیرا قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. خرید تاب سرسره پلاستیکی برای استفاده در مهد کودک ها، منازل، مجتمع های مسکونی و ... که کودکان بتوانند به راحتی با آنها بازی کنند، انتخاب مناسبی است. قیمت تاب سرسره پلاستیکی و انواع دیگر تاب سرسره بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آنها و سایز این محصولات، تعیین می شود. اما توصیه می شود در خرید تاب سرسره کودک و یا سنین دیگر، بیشترین تمرکز بر روی تناسب محصول با سن افراد و مکان مورد استفاده باشد و قیمت آن در اولویت قرار نگیرد.

تاب سرسره کودک را می توان در هر موقعیت و شرایطی نصب نمود. در خرید تاب سرسره کودک ابتدا باید به موقعیت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت کنید. در صورت بزرگ بودن فضا می توانید از خرید تاب سرسره پلاستیکی را را مورد نظر قرار دهید. اما اگر برای اتاق خواب کودکتان نیاز به تاب و سرسره دارید بهتر است از انواع تاشو آن استفاده کنید تا فضای زیادی اشغال نکند. قیمت تاب سرسره پلاستیکی بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغیر است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید.

 

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

شرکت ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری فعالیت دارد. برند ایمن ترافیک با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی محصولاتی همسو با معتبرترین برندهای جهان تولید می کند.خرید آنلاین وبی واسطه از ایمن ترافیک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی خریداران می شود.

شرکت ایمن ترافیک کادری مجرب در زمینه ی تولید و نصب محصولات دارد. خریداران پس از سفارش و دریافت محصول مورد نظر با شماره های داخل سایت تماس می گیرند تا نصابان بهمحل اعزام می شوند تا با حضور به موقع در محل، کالا را به صورت استاندارد نصب کنند. گارانتی محصولات باعث اطمینان خاطر مشتریان در زمینه ی انتخاب محصول با کیفیت می شود.

در ادامه انواع محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.

تجهیزات ترافیکی

ایجاد مسیر امن و کاهش تصادفات از دلایل تولید تجهیزات ترافیکی است. ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی مانند کله قندی واستوانه ی ترافیکی، سرعتگیر، تابلوی ترافیکی، بشکه ی ترافیکی و چراغ راهنمایی و رانندگی فعالیت دارند.

کله قندی و استوانه ی ترافیکی در ابعاد وطرحهای مختلف برای کنترل سرعت و محدود کردن مسیر کاربرد دارد.کله قندی و استوانه در مدلهای دارای قلاب، حلقه دار، ژله ای و کف لاستیکی تولید می شود. سرعت گیر برای ایجاد امنیت مسیر در انواع بتنی، آسفالتی و پلاستیکی طراحی می شود. انواع پلاستیکی به دلیل نصب راحت و متریال مقاوم در مکانهای مختلفی کاربرد دارد.

وجود شبرنگ در تجهیزات ایمنی باعث دید بهتر توسط راننده می گردد. برند ایمن ترافیک چراغ راهنمایی و رانندگی سولار، لامپی و ال ای دی در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می کند. بشکه ی ترافیکی از پلی اتیلن برای ساخت آنها استفاده می شود. در رنگبندی واضح و اندازه های مختلف در بازار یافت می شود. با مراجعه به سایت ایمن ترافیک و استفاده از خدمات مشاوره محصول مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

در برند ایمن ترافیک کالا، لباس کار، کفش کار، دستکش ایمنی و کلاه کار به عنوان تجهیزات ایمنی تولید می شود. لباس کار در این برند شامل لباس کار ایرانخودرو، لباس کار کارگری، لباس کار سیلور می باشد. طراحی لباس کار در مدلهای سرهمی مانند لباس کار دوبنده و لباس کار به صورت کاپشن و شلوار است.

در تهیه ی کلاه ایمنی از مواد اولیه مقاوم مانند پلی اتیلن استفاده می کنند. کفش ایمنی در مدلهای مختلف و مناسب برای شغل های متعدد طراحی شده اند. دستکش شامل دستکش استادکار، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری و دستکش کف مواد که از متریال مرغوب و سایز بندی استاندارد تهیه می شود. خرید آنلاین، مشاورین مجرب و گارانتی محصولات باعث راحتی در خرید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

داشتن محیط زیبا و فضای سبز جذاب از ویژگی یک شهر خوب است. ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای معتبر در زمینه ی فروش محصولاتی مانند، گلدان شهری، وسایل ورزشی پارک تاب و سرسره و نیمکت پارک است. گلدان شهری بتنی، سیمانی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می شود. انواع تجهیزات پارکها مانند لوازم ورزشی پارکی و تاب و سرسره پارکی ازمواد باکیفیت تولید می گردند.طراحی لوازم ورزشی متناسب با فضای پارک و حاشیه خیابان صورت می گیرد.اهمیت ایجاد سرگرمی برای کودکان باعث تولید انواع مختلف تاب و سر سره فلزی و پلاستیکی در شرکت ایمن ترافیک شده است. محصولات در ایمن ترافیک دارای ضمانت نامه کیفیت و سلامت کالای معتبر هستند.توصیه ما به خریداران برای خرید آنلاین و آسان بازدید از سایت ایمن ترافیک کالا و انتخاب بهترینهاست.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: تابلوی راهنمایی رانندگی , گلدان شهری , کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود. قیمت چراغ گردان پلیس در انواع مختلف با هم متفاوت بوده و در زمان خرید باید به نوع کاربری چراغ پلیسی دقت نمایید. تا بتوانید خرید منطقی و مناسب داشته باشید. در ادامه به چند نوع چراغ گردان پلیس و امداد اشاره خواهیم نمود.

ال ای دی پلیسی

چراغ ال ای دی پلیسی دسته دیگر از چراغ‌های پلیسی هستند که لامپ استفاده شده است در آن‌ها از نوع ال ای دی است. استفاده از این نوع لامپ مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت نور پرتابی و همچنین طول عمر بالای لامپ است. ال ای دی پلیسی ماشین  طرفداران زیادی دارد که معتقدند این لامپ‌ها فشار چندانی به سیستم برق خودرو وارد نمی‌کند و به عنوان یک سیستم کم مصرف شناخته می‌شود. امروزه تقریباً اکثر چراغ‌ها از جمله چراغ‌های گردان و فلاشرها از مدل ال ای دی پلیس هستند که کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر است و امکان نصب آنها بر هر قسمتی از خودرو وجود دارد. برای خرید چراغ LED پلیسی سولار با ما تماس بگیرید.

چراغ اسکن پلیس

اینیک نوع چراغ اسکنر است که از آن برای بررسی وضعیت بدنی و تجهیزات افراد مختلف استفاده می‌شود. این چراغ‌ها قابلیت ارسال نور مادون قرمز را دارند که به اشیا و لوازم فلزی داخل خودرو و همچنین در روی بدن فرد برخورد کرده و آژیر هشدار پخش می‌کند. اگرچه این اسکنرها در بین چراغ‌های رایج پلیسی قرار نمی‌گیرند، اما معمولاً تحت عنوان تجهیزات و لوازم پلیسی به فروش می‌رسند.

چراغ پلیسی برای موتور

گاهی معیار ما برای آشنایی با انواع چراغ‌های پلیسی از نوع پرتاب نور و همچنین رنگ نور آنها فاصله گرفته و به سراغ محل استفاده از چراغ می‌رود. چراغ‌های استفاده شده برای موتور پلیس نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که معمولاً در اندازه کوچکتر و با تعداد کمتر استفاده می‌شوند.

چراغ گردان نصب شده بر روی قسمت انتهایی یا کناری موتور، چراغ‌های فلاشر در دو طرف موتور و همچنین انواع چراغ گردان در قسمتهای مختلف موتور نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که با توجه به نوع وظیفه سازمانی آنها، ممکن است تغییراتی در رنگ و ساختار آنها به وجود می‌آید. استفاده از این چراغ‌ها برای موتورهای شخصی قانونی نیست، اما معمولاً در سطح بازار به فروش می‌رسند و در مدل‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود.

یکی انواع از چراغ پلیسی ها چراغ چراغ گردان موتور است که می توانید انواع آن ها را در سایت ایمن ترافیک کالا مشاهده کنید.

چراغ پلیس برای ماشین

معیار دیگر برای دسته بندی این چراغ‌ها، نصب آنها بر روی خودروهای مختلف است چراغ ماشین پلیس رواج بیشتری نسبت به چراغ‌های مربوط به موتورها دارند و چراغ های پلیس برای ماشین دارای تنوع در مدل‌های بیشتری است. اندازه بزرگ خودرو و همچنین نقش سازمانی بیشتر این خودروها در عملیات پلیسی باعث می‌شود که با انواع مختلفی از چراغ‌های پلیسی برای ماشین مانند فلاشر پلیسی خودرو و چراغ چشمک زن پلیسی برای ماشین مواجه باشیم.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ گردان امداد و پلیس است و شما می توانید محصولات این شرکت را از فروشگاه اینترنتی آن سفارش داده و در محل تحول بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انواع چراغ پلیسی می توانید با کارشناسان ما در این شرکت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مکان یابی صحیح آبخوری

هدف از طراحی و ساخت انواع آبخوری، رفع نیاز شهروندان و بهبود خدمات شهری است. لذا نصب این تجهیزات باید در مناسب ترین اماکن نصب شوند. قبل از خرید آبخوری پارکی  نکات مهمی از قبیل تعداد آبخوری در هر مکان، نوع آبخوری، اصول نصب آبخوری و فاصله آن از سایر اجزای مبلمان شهری در نصب آن بسیار اهمیت دارد. برای نصب آبخوری باید حداقل یک فاصله استاندارد با اجزایی نظیر سطل زباله رعایت شود. در مقابل برای رفاه بیشتر شهروندان بهتر است، آبخوری در نزدیکی نیمکت پارکی شهری قرار بگیرد. این فاصله نباید آنچنان نزدیک باشد که سبب ایجاد مزاحمت برای افرادی که بر روی نیمکت در حال استراحتند شود. در شعاع 2.5 متری هر آبخوری بایدیک محیط استراحت و یایک نیمکت برای رفع خستگی وجود داشته باشد. تراکم در نصب تجهیزات مبلمان شهری سبب ایجاد آلودگی بصری در منطقه می شود. کمترین فاصله آبخوری با سایر تجهیزات مبلمان شهرییک متر است.

نقطه ای که برای نصب آبخوری انتخاب می شود نباید منجر به ایجاد خلل در تردد افراد باشد. به همین دلیل منطقه مورد نظر باید عرض مناسبی داشته باشد. مسیر دسترسی به آبخوری باید برای حرکت ویلچر هموار باشد. مسیرهای تردد دوچرخه و مسیرهایی که برای پیاده روی مشخص شده اند، بیش از سایر مناطق نیاز به آبخوری دارند. مناطقی که برای نصب آبخوری انتخاب می شوند، باید با تابلو ها و علائم راهنما مشخص شوند. محیط نصب آبخوری باید از تمام جهات پارک به راحتی در دسترس باشد. از این رو بهتر است مناطق انتخاب شده برای نصب آبخوری در نقاط مرکزی پارک باشد. مناطق وسیع تر نیاز به تعداد بیشتری آبخوری دارند. به ویژه در پارک های جنگلی و تفرجگاه های خارج شهری باید به تعداد مناسب و با فواصل معین آبخوری نصب شود. از دیگر اماکن شهری که نیاز به نصب آبخوری دارند، نزدیکی مراکز خرید، ایستگاه های اتوبوس و مترو، میادین و محورهای پرتردد شهری است.

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

تجهیزات مبلمان شهری باید به نوعی طراحی شوند که جذابیت آن ها در شهروندان ایجاد انگیزه و سرزندگی کند. از طرفی مهمترین هدف در طراحی مبلمان شهری، ارتقای کیفیت خدمات عمومی در سطح شهر است. نکاتی که برای طراحی آبخوری شهری نیز باید آنها را مد نظر قرار داد. به عنوان یک اصل کلی در طراحی آبخوری شهری باید توجه داشته باشید که این اجزا در کنار سایر مبلمان شهری باید از یکپارچگی برخوردار باشند. هماهنگی به معنای عدم وجود تضادها نیست. بلکه وجود تضادهای متعارف در طراحی، می تواند تاثیرات قابل توجهی در زیبایی فضا داشته باشد. در این موارد، ریز بینی و ظرافت می تواند منجر به طراحی های منحصربفردی در محیط شهری شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع آبخوری پارکی، این آمادگی را دارد که در صورت نیاز آبخوری را در مکان مورد نظر شما نصب نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع آینه محدب

همانطور که گفتیم آینه های محدب ساختار پیچیده ای ندارد اما با این حال انواع مختلفی از آن وجود دارد که از لحاظ کارکرد و محل نصب آن ها در مکان های مختلف با هم تفاوت دارند. خرید آینه محدب ترافیکی بر اساس مدل های آن برای مکان های متفاوت است و باید قبل از خرید موقعیت را بررسی نمایید.

آینه محدب از لحاظ کاربردی به دو دسته تقسیم می شوند.

آینه محدب ترافیکی

آینه های محدبی که برای نصب در خیابان ها، سر پیچ جاده ها و تونل ها مناسب است را اصطلاحا آینه محدب جاده ای و یا آینه محدب ترافیکی گفته می شود. با خرید آینه محدب ترافیکی مناسب و نصب آنها در مکان مناسب و انتخاب قطر مناسب آینه می توانید به مقدار زیادی از تصادفات جلوگیری شود.

آینه محدب پارکینگی

آینه هایی که در مکان های بسته همچون پارکینگ و انبارها استفاده می شود آینه محدب پارکینگی می‌نامند. این آینه ها چون در مکان سر بسته نصب می شود می تواند کیفیت پایینی داشته باشد اما قطر آینه محدب باید طوری انتخاب شود که دید کاملی به رانندگان بدهد.

آینه محدب را از لحاظ جنس آینه به دسته های زیر تقسیم می نمایند.

آینه محدب شیشه ای

از آینه محدب شیشه ای در جاده ها و خیابان ها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید شیشه در رطوبت ممکن است لک شود و در برابر تغییرات دمایی مقاومت کمی دارد. از این رو از آینه محدب شیشه ای بیشتر در شهرها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. قیمت آینه محدب شیشه ای نسبت به دیگر آینه ها ارزان تر است. شما می‌توانید آینه محدب شیشه ای را در قطرهای متنوع، با فریم و یا بدون فریم تهیه نمایید.

آینه محدب استیل

استیل ورقه ای شفاف است که قادر است تصاویر را به وضوح بزرگ نماید. همانطور که می‌دانید استیل را جزء مقاومترین انواع فلز در برابر رطوبت، سرما و گرما می‌دانند. استفاده از استیل در ساخت آینه محدب ترافیکی و پارکینگی این مزیت را دارد که در هر شرایط آب و هوایی بتوانید دید کاملا خوبی به جاده داشته باشید و در صورت برخورد خودروهای معمولی و سنگین امکان شکستن و ضربه خوردن به آن کمتر از انواع دیگر است. آینه محدب استیل فقط در قطر 80 سانتیمتری طراحی و ساخته می شود. نصب آینه محدب استیل در جاده های مه آلود بهترین گزینه برای افزایش دید رانندگاه به شمار می‌آید.

آینه محدب اکریلیک

این نوع آینه محدب نیز از انواع مقاوم به شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ هایی که نقاط کور دارند به کار می‌آید. با نصب آینه محدب اکریلیک در انبارها به لیفت تراک ها این امکان داده می‌شود که با دید باز در داخل انبار حرکت نماید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کنندهانواع آینه محدب ترافیکی، پارکینپی و خودرو می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یک نمونه از انواع مختلف لباس ایمنی است که کارکنان صنایع خودروسازی ملزم به استفاده از آن در محیط کاری خود می باشند. خرید لباس ایران خودروو استفاده از آن موجب حفظ سلامت فرد در برابر آلودگی ها و آسیب های محیطی می شود. علاوه بر آن، راحتی حرکات بدن کارگران در هنگام کار را نیز تضمین می کند و در نتیجه موجب بالا رفتن راندمان کاری ایشان می گردد. قیمت لباس کار ایران خودرو بسته به مدل و نوع طراحی آن ، سایز و همچنین جنس پارچه ای که مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می شود. طراحی این نوع لباس بسته به شرایط محیط کاری به صورت کاپشن شلوار دو تکه و یا کاپشن شلوار یکسره و به هم پیوسته انجام می شود. لباس یکسره، در قسمت کمر خود دارای کش بوده و قابل تنظیم بر اساس اندازه سایز و کمر افراد می باشد.

مدل لباس به گونه ای است که معمولا از ترکیب دو رنگ پارچه در آن استفاده شده و همچنین لوگوی مربوطه نیز بر آن نصب می گردد. ترکیب های رنگ سرمه ای و آبی یا توسی و آبی یا قهوه ای و آبی در تولید این نوع لباس کار استفاده می شوند. الیاف طبیعی و گاها مصنوعی،مواد اولیه مورد استفاده در تولید این یونیفرم است. جهت دوخت این لباس ها، از پارچه کج راه استفاده می شود که خود به صورت عایقی در برابر نفوذ مواد مختلف چون روغن و آب و... عمل می کند. جنس فلامنت و پلی استر از جمله این مواد اولیه است.استفاده از پارچه های مرغوب، دوخت های با کیفیت و کاملا استاندارد، تولید در سایز های مختلف و در نظر گرفتن تمامی شرایط کاری جهت طراحی و دوخت، از جمله مزایای لباس کار ایران خودرویی است. قیمت این لباس در برابر کیفیت تضمینی و کارایی فوق العاده آن بسیار اندک است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، لباس ایرانخودرویی را نیز در تیراز بالا و یا به صورت تکی به فروش می رساند. در صورت نیاز به مشاوره در زمنیه انتخاب پارچه لباس می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

استادکار برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی استادکار است. محصولاتی همچون دستکش کف مواد، دستکش ضد برش و ... همگی از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلی استر مقاومت مناسبی در برابر سایش و پارگی دارد. در ضمن به واسطه منافذ ریزی که در محصول وجود دارد امکان تهویه هوا در دست ها وجود داد و به عبارت ساده تر دست در هنگام کار عرق نخواهد کرد. این ویژگی تسلط کارگران هنگام کار را افزایش خواهد داد.

دستکش کف مواد استادکار از جمله پرطرفدارترین انواع دستکش کار است که توسط طیف وسیعی از کارگران استفاده می شود. در قسمت کف دست و انگشتان این دستکش از مواد پلاستیکی همچون نیتریل و لاتکس و pvc استفاده می شود. این مواد از ساییده شدن و بریدن کف دست هنگام فعالیت های سنگین پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار به واسطه لاتکس با کیفیت بالا تولید می شود. لاتکس پلیمری قوی از پلاستیک بوده و انعطاف خوبی دارد. بسته به ضخامت لاتکس استفاده شده در کف دستکش ماندگاری و قیمت دستکش ایمنی استادکار متفاوت خواهد بود. البته هرچه ضخامت دستکش افزایش داشته باشد، انعطاف پذیری آن کاهش می یابد.

برجستگی های موجود در قسمت کف دست و انگشتان، گیرایی دستکش را افزایش می دهد و از لیز خوردن اجسام از دست کارگران پیشگیری می کند.  ساییده شدن پوست دست موجب پینه بستن دست کارگران در طولانی مدت شده و این پینه ها به مرور از انعطاف دست آنها را کم می کند. در ضمن بریدن دست کارگران بیشترین آسیب را به آنها می زند و ممکن است آنها را ماه ها از کارکرد منع کند. از این رو خرید دستکش ایمنی استادکار و استفاده از آن به صورت مداوم بسیار مهم است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار، در فروشگاه اینترنتی خود، محصولات بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی را نیز به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی آزمایشگاهی

از انواع عینک ایمنی کار می توان عینک ایمنی آزمایشگاهی را نام برد. لوازمی که که استفاده از آنها تاثیر زیادی بر سلامت و بازدهی کارکنان خواهد داشت. جنس عینک ایمنی آزمایشگاه مطابق با استانداردهایCEEN166 و ANSI.Z87.1 از پلاستیک مقاوم و یا پلی کربنات تشکیل می شود. که پلی کربنات به دلیل استحکام بالاتر و وزن سبک تر انتخاب مناسبتری خواهد بود. از خطراتی که در محیط های آزمایشگاهی سلامت انسان را تهدید می کند، علاوه بر پاشش مواد شیمیایی و بخارهای سمی، می توان به تشعشعات مضر اشاره کرد. عینک ایمنی آزمایشگاهی با قابلیت جذب حداکثری اشعه uv محافظ چشم خواهد بود. معمولا بدنه عینک آزمایشگاهی را از PVC که انعطاف پذیری و سازگاری بالایی دارد، می سازند. بر اساس استانداردهای ذکر شده، بدنه و لنز عینک آزمایشگاهی باید در تماس با مواد شیمیایی مقاوم به انحلال و نفوذ ذرات و اشعه های مضر باشد. با توجه به نوع فعالیت آزمایشگاهی، نوع عینک هم می تواند متفاوت باشد. افرادی که با عناصر سنگین و پرتوزا کار می کنند، از عینک ایمنی سرتاسری استفاده می کنند. این عینک که به نوعی کلاه ایمنی هم محسوب می شود، تمامی اجزای صورت را تحت محافظت قرار می دهد. این نوع تجهیزات در گروه کلاه خودها (هلمت) قرار می گیرند.

عینک ایمنی ضد خش

شفافیت، مقاومت بالا و ضدخش بودن خواصی است که برای خرید عینک ایمنی نجاری باید مورد توجه قرار گیرد. در حین کار با دستگاه ها و تجهیزات نجاری و تراشکاری همواره خطر پرش اشیاء و اصابت به چشم وجود دارد. حوادثی که ممکن است منجر به وقوع آسیبهای جبران ناپذیر شوند. عینک ایمنی ضد خش تا حد زیادی کار را راحت تر کرده است. عینک ایمنی برشکاری را غالبا از پلاستیک سخت می سازند و کیفیت آن مطابق باید مطابق با استانداردهایEN166 CE و ANSI.Z87.1 تایید می شود.

عینک ایمنی ضد بخار

عینک ایمنی ضد بخار در گروه عینک های فنجانی ( عینک ایمنیGoggles) قرار می گیرد. با توجه به این امر که عینک های ایمنی برشکاری و جوشکاری از جهات مختلف عایق بندی شده است، بنابراین امکان نفوذ هوا وجود ندارد. برای جلوگیری از تشکیل بخار، این عینک ها باید از قابلیت ضد بخار نیز برخوردار باشند. بدنه عینک ایمنی ضد بخار را غالبا از PVC و یا استات سلولز می سازند. همچنین این عینک مجهز به لنزهای پلی کربناتی با ضخامت 2 میلیمتر است. این عینک ها برای جلوگیری از تشکیل بخار بر سطح داخلی لنز، از سوپاپ های فوقانی برخوردارند. این سوپاپ ها اکسیژن مورد نیاز محفظه درونی عینک را فراهم می کنند. محیط هایی که نیاز به این عینک ضد بخار (anti fog) دارند، شامل صنایع گچ، سیمان، تونل ها و معادن و در مجموع محیط های پر گرد و غبار است. عینک های ضد بخار اگر دارای قابلیت ضد خش و مقاوم در برابر حلالیت باشند، می توان از آنها در مصارف برشکاری و آزمایشگاهی هم استفاده کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا فروشگاه اینترنتی فروش تجهیزات ترافیکی و ایمنی می باشد. این برند تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت بوده و محصولات خود را به مدت طولانی گارانتی می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()