نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

استادکار برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی استادکار است. محصولاتی همچون دستکش کف مواد، دستکش ضد برش و ... همگی از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلی استر مقاومت مناسبی در برابر سایش و پارگی دارد. در ضمن به واسطه منافذ ریزی که در محصول وجود دارد امکان تهویه هوا در دست ها وجود داد و به عبارت ساده تر دست در هنگام کار عرق نخواهد کرد. این ویژگی تسلط کارگران هنگام کار را افزایش خواهد داد.

دستکش کف مواد استادکار از جمله پرطرفدارترین انواع دستکش کار است که توسط طیف وسیعی از کارگران استفاده می شود. در قسمت کف دست و انگشتان این دستکش از مواد پلاستیکی همچون نیتریل و لاتکس و pvc استفاده می شود. این مواد از ساییده شدن و بریدن کف دست هنگام فعالیت های سنگین پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار به واسطه لاتکس با کیفیت بالا تولید می شود. لاتکس پلیمری قوی از پلاستیک بوده و انعطاف خوبی دارد. بسته به ضخامت لاتکس استفاده شده در کف دستکش ماندگاری و قیمت دستکش ایمنی استادکار متفاوت خواهد بود. البته هرچه ضخامت دستکش افزایش داشته باشد، انعطاف پذیری آن کاهش می یابد.

برجستگی های موجود در قسمت کف دست و انگشتان، گیرایی دستکش را افزایش می دهد و از لیز خوردن اجسام از دست کارگران پیشگیری می کند.  ساییده شدن پوست دست موجب پینه بستن دست کارگران در طولانی مدت شده و این پینه ها به مرور از انعطاف دست آنها را کم می کند. در ضمن بریدن دست کارگران بیشترین آسیب را به آنها می زند و ممکن است آنها را ماه ها از کارکرد منع کند. از این رو خرید دستکش ایمنی استادکار و استفاده از آن به صورت مداوم بسیار مهم است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار، در فروشگاه اینترنتی خود، محصولات بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی را نیز به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی آزمایشگاهی

از انواع عینک ایمنی کار می توان عینک ایمنی آزمایشگاهی را نام برد. لوازمی که که استفاده از آنها تاثیر زیادی بر سلامت و بازدهی کارکنان خواهد داشت. جنس عینک ایمنی آزمایشگاه مطابق با استانداردهایCEEN166 و ANSI.Z87.1 از پلاستیک مقاوم و یا پلی کربنات تشکیل می شود. که پلی کربنات به دلیل استحکام بالاتر و وزن سبک تر انتخاب مناسبتری خواهد بود. از خطراتی که در محیط های آزمایشگاهی سلامت انسان را تهدید می کند، علاوه بر پاشش مواد شیمیایی و بخارهای سمی، می توان به تشعشعات مضر اشاره کرد. عینک ایمنی آزمایشگاهی با قابلیت جذب حداکثری اشعه uv محافظ چشم خواهد بود. معمولا بدنه عینک آزمایشگاهی را از PVC که انعطاف پذیری و سازگاری بالایی دارد، می سازند. بر اساس استانداردهای ذکر شده، بدنه و لنز عینک آزمایشگاهی باید در تماس با مواد شیمیایی مقاوم به انحلال و نفوذ ذرات و اشعه های مضر باشد. با توجه به نوع فعالیت آزمایشگاهی، نوع عینک هم می تواند متفاوت باشد. افرادی که با عناصر سنگین و پرتوزا کار می کنند، از عینک ایمنی سرتاسری استفاده می کنند. این عینک که به نوعی کلاه ایمنی هم محسوب می شود، تمامی اجزای صورت را تحت محافظت قرار می دهد. این نوع تجهیزات در گروه کلاه خودها (هلمت) قرار می گیرند.

عینک ایمنی ضد خش

شفافیت، مقاومت بالا و ضدخش بودن خواصی است که برای خرید عینک ایمنی نجاری باید مورد توجه قرار گیرد. در حین کار با دستگاه ها و تجهیزات نجاری و تراشکاری همواره خطر پرش اشیاء و اصابت به چشم وجود دارد. حوادثی که ممکن است منجر به وقوع آسیبهای جبران ناپذیر شوند. عینک ایمنی ضد خش تا حد زیادی کار را راحت تر کرده است. عینک ایمنی برشکاری را غالبا از پلاستیک سخت می سازند و کیفیت آن مطابق باید مطابق با استانداردهایEN166 CE و ANSI.Z87.1 تایید می شود.

عینک ایمنی ضد بخار

عینک ایمنی ضد بخار در گروه عینک های فنجانی ( عینک ایمنیGoggles) قرار می گیرد. با توجه به این امر که عینک های ایمنی برشکاری و جوشکاری از جهات مختلف عایق بندی شده است، بنابراین امکان نفوذ هوا وجود ندارد. برای جلوگیری از تشکیل بخار، این عینک ها باید از قابلیت ضد بخار نیز برخوردار باشند. بدنه عینک ایمنی ضد بخار را غالبا از PVC و یا استات سلولز می سازند. همچنین این عینک مجهز به لنزهای پلی کربناتی با ضخامت 2 میلیمتر است. این عینک ها برای جلوگیری از تشکیل بخار بر سطح داخلی لنز، از سوپاپ های فوقانی برخوردارند. این سوپاپ ها اکسیژن مورد نیاز محفظه درونی عینک را فراهم می کنند. محیط هایی که نیاز به این عینک ضد بخار (anti fog) دارند، شامل صنایع گچ، سیمان، تونل ها و معادن و در مجموع محیط های پر گرد و غبار است. عینک های ضد بخار اگر دارای قابلیت ضد خش و مقاوم در برابر حلالیت باشند، می توان از آنها در مصارف برشکاری و آزمایشگاهی هم استفاده کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا فروشگاه اینترنتی فروش تجهیزات ترافیکی و ایمنی می باشد. این برند تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت بوده و محصولات خود را به مدت طولانی گارانتی می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته ودر انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قبل از خرید بشکه ترافیکی باید به نوع آن دقت نمایید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

بشکه زرد ترافیکی

معمولاً در ایران از بشکه ایمنی زرد رنگ استفاده می شود.و روی آن نواری از شبرنگ وجود دارد. این در حالی است که بشکه ایمنی در ایالات متحده، نارنجی رنگ بوده.و روی آن چراغ راهنمایی چشمک زن نصب می شود. رنگ متغیر زرد و یا قرمز این بشکه ها آنچنان مهم نیست، مهم ایناست که بشکه های ترافیکی در روز و همچنین شب، توجه افراد را به خود جلب کرده و توسط رانندگان مشاهده شوند.

مشخصات بشکه ایمنی زرد

بشکه ایمنی که در ایران تولید و استفاده می شود،.به طور معمول از پلی اتیلن ساخته شده و.در اندازه های مختلفی مانند ۸۵ و ۱۰۵ سانتی متری و یا ۷ کیلویی ارائه می شود. برچسب هایی به نام شبرنگ ترافیکی را بر روی بشکه ایمنی می چسبانند.تا این تجهیزات ترافیکی در شب بهتر دیده شوند.

نصب بشکه های ترافیکی

بشکه های ترافیکی با توجه به نوع طراحی متخصصان.در مورد مکان های نصب آن ها و این که چه ماموریتی را می بایست انجام دهند.در جاده ها و مکان های دیگر نصب و استفاده می شوند. برای نصب این گونه از بشکه های ترافیکی کار.سختی در پیش ندارید. برای نصب شما می توانید بر اساس طراحی انجام شده.این وسیله را در فاصله های مشخص از هم قرار در محل مورد نظر قرار دهید.و آن را با آب و یا شن پر کنید. پر کردن با آب و شن باعث می شود.که بشکه ایمنی در جای خود ثابت بماند.و در اثر برخورد های احتمالی واکنش بهتری از خود نشان دهد. برای جابجایی بشکه ایمنی نیز ابتدا می بایست آب و یا شن داخل آن را به آرامی.و دقت خالی نمایید و بعد از جابجایی مجددا آن را پر کرده.تا ویژگی های خود را برای ایمنی بیشتر حفظ نماید. برای نصب بشکه های ترافیکی در جاده با کارشناسان شرکت ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

خرید بشکه ترافیکی

بشکه های ایمنی ارائه شده از سوی ایمن ترافیک کالا، ضربه گیر هستند و نه تنها خود در برابر هر گونه ضربه مقاوم می باشند، .بلکه کمترین آسیب را به ضربه زننده وارد می کنند. علاوه بر این، می توانید شبرنگ ترافیکی این.بشکه ها را نیز از ایمن ترافیک کالا تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی و نیوجرسی را تولید نموده و به صورت آنلاین به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مخروط ایمنی حلقه دار

مخروط ایمنی حلقه دار از جنس پلاستیکیاPVC، یکی از تجهیزات ترافیکی است. به دلیل داشتن حلقه در قسمت بالای این مخروط ترافیکی می توان آن ها را با زنجیر به هم وصل کرد. در حین انجام فعالیت‌های عمرانی مانند: ساخت‌وسازهای ساختمانییا جاده‌ای، مسدود کردن راه ورود یک منطقه، نشان دادن محدوده‌ی بازی بچه‌ها استفاده می شود. همچنین به‌صورت موقت برای دادن آگاهی به رانندگان در مسیری که حادثه‌ای در آن رخ‌داده است، در فاصله‌ای منطقی از محل موردنظر قرار داده‌ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از استفاده از مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی آن است که افراد یا خودروهایی که در طول مسیر به مکانی مشخص، مثل محل حادثه یا ساخت‌وساز نزدیک می‌شوند، با وسیله‌ای سبک و ایمنی منحرف شوند تا به‌طور موقت از تجمع افراد در آن منطقه جلوگیری شود. برای اهداف طولانی مدت وسیله‌ای که قرار است این مسئولیت را بر عهده داشته باشد کمی سنگین‌تر بوده و البته توی زمین پیچ شده و ثابت می‌ماند.

تاریخچهی مخروط ایمنی

 اختراع مخروط ایمنی حلقه دار به سال ۱۹۴۳ میلادی برمی‌گردد. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ میلادی در بزرگراه M6 کشور انگلستان مورداستفاده قرار گرفت. البته مخروط های ایمنی از جنس پلاستیک سال‌ها بعد وارد بازار شدند و تا پیش از آن جنس مخروط‌ها از چوب بوده است.

یک سال بعد، یعنی در سال ۱۹۵۹ میلادی،یک شرکت آمریکایی به نام Pacific Gas and Electric برای آن‌که دید رانندگان در طول روز و شب بهتر شود، روی مخروط های ایمنی چند حلقه‌ی رنگی ایجاد کرد. فردی که ایده‌ی این کار را به مدیران شرکت داده بود ۴۵ دلار پاداش دریافت کرد. این کار هنوز هم برای بهتر دیده شدن مخروط‌ها که اغلب به رنگ نارنجی، قرمز و زرد ساخته می‌شوند، انجام می‌شود.

انواع مخروط ایمنی

مخروط های ایمنی در اندازه و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند. معمولاً از ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر آغاز و تا حدود ۱ متر ارتفاع پیش می‌روند.

رنگ مخروط ایمنی

حلقه دار رنگ مخروط ایمنی حلقه دار عموماً زرد و قرمز با حلقه‌های شبرنگ برای ایجاد دید بهتر در طول شب هستند. رنگ‌های دیگری مثل صورتی و نارنجی آن نیز در بازار وجود دارد. مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این رنگ‌ها آن است که مخروط ایمنی حلقه دار بهتر و واضح‌تر دیده شوند. در برخی از مدل‌های جدید مخروط های ایمنی چراغ فلاشر هشدار دهنده نیز روی مخروط تعبیه شده است. این مخروط ها هنگام نصب در جاده وضوح بالاتری داشته و راننده را به‌راحتی متوجه محدوده‌ی خطر می کنند.

موضوع دیگر، وزن مخروط های ایمنییا همان کله قندی های ترافیکی است. هرچقدر اندازه‌ی آن‌ها بزرگ‌تر باشد وزن آن‌ها نیز بالاتر خواهد رفت، اما به‌طورکلی وزن یک مخروط ایمنی استاندارد: ۳۰ سانتی‌متری در حدود ۰.۵ کیلوگرم ۴۵ سانتی‌متری در حدود ۱.۵ کیلوگرم ۷۰ سانتی‌متری در حدود ۳.۲ کیلوگرم ۹۰ سانتی‌متری در حدود ۴.۵ کیلوگرم است.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مخروط ترافیکی است. این برند محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع استوانه ترافیکی و کاربردها

امروزه مراکز مختلف تولید کننده استوانه ترافیکی مدلهای متنوعی از این محصول را روانه بازار مصرف میکنند. این عناصر با عناوین مختلفی از جمله استوانه ترافیکی ساده، استوانه ترافیکی باتومی، استوانه ترافیکی فلزی، استوانه ترافیکی پارکینگ، استوانه ترافیکی استیل و بسیاری دیگر شناخته میشوند. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. هرکدام از این المانهابیانگر وضعیت ویژه ای هستند. در ادامه کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن مختلف آشنا میشوید؛

استوانه ایمنی استوانه ایمنی به منظور اعلام وضعیت هشدار برای عابرین و رانندگان مورد استفاده قرار می­گیرد. استوانه ترافیکی ایمنی را برای پیشگیری از وقوع حادثه در نزدیکی چاله و یا چاه های سرباز در پیاده رو و معابر عمومی باید نصب کرد. به ویژه در نزدیکی معابریکه ساخت و ساز صورت میگیرد، برای پیشگیری از سقوط ناخواسته مصالح و وقوع آسیب­ های احتمالی، نصب استوانه ایمنی و اعلام هشدار به عابرین الزامی است. نصب استوانه ایمنی در تراکم بالا در انتهای بزرگراه هابرای ممانعت از تردد و یا محدود کردن عرض جاده به منظور کنترل سرعت استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی باتومی

اصطلاح باتومی که برای این نوع برگزیده شده است، برامده از طراحی این مدل است. شکل باتومی مانند استوانه ایمنی ساده، سبب شده است بسیاری این ابراز ترافیکی را با نام استوانه ترافیکی باتومی بشناسند.

استوانه ترافیکی فلزی

برای استحکام بخشی بیشتر به برخی از استوانه های ترافیکی، در ساخت آنهاازفلزاستفادهمی­شود. وزن استوانه ترافیکی فلزی بیش از نمونههای پلاستیکی است. از این رو این استوانه­هابرای مصارف ثابت طراحی و تولید می­شوند. با توجه به اینکه این استوانه برای نصب دائم ساخته شده است، اتصال این ابزار به روش جوشکاری انجام میشود. از انواع استوانه ترافیکی فلزی می­توان به استوانه ترافیکی استیل اشاره کرد. جنس استیل به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر آسیب های فیزیکی و نیز شرایط جوی، به عنوان یک ممانعت کننده با دوام و مستحکم شناخته می­شود. در بسیاری از پیاده روهابرای جلوگیری از ورود خودرو و موتور، نصب استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

استوانه فنری

استوانه فنری در واقع نوعی از استوانه ترافیکی ساده است که در ناحیه پایه آن یک فنر به کار رفته است. دلیل تعبیه این فنر ایجاد قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده برای این قطعه است. به نحوی که در برخوردهای شدید امکان انعطاف در جهات مختلف را داشته باشد. با توجه به مزیت ویژه استوانه فنری، از آن در موقعیت هایی که امکان چنین برخوردهایی بالاست، استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی شب نما

ایجادیک لایه رنگ فلوئورسنت بر روی انواع استوانه ساده و سایر استوانه­های ترافیکی در کارخانه تولید استوانه ترافیکی انجام می­شود. این عمل به منظور مشخص شدن هرچه بیشتر این علائم در تاریکی میباشد. استوانه ترافیکی شب نما به ویژه در بزرگراه هابرای هدایت بهتر خودروها و کنترل ترافیک و یا ایجاد محدودیت در عرض جاده هامورداستفادهقرار میگیرد.

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید انواع استوانه ترافیکی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استادکار

یکی از انواع پرکاربرد دستکش ها، دستکش ضد برش استادکار است که به منظور استفاده در محیط های صنعتی و کارگری تولید و عرضه می گردد. این محصول به علت مواد استفاده شده در ترکیب آن در برابر سایش و برش اجسام تیزو برنده از دست مراقبت می نماید.

دستکش کار استادکار از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید می شود. جنس آن ازالیاف پلی استر با تراکم بالا بوده و کف آن از یک لایه لاتکس طبیعی پوشانده شده است. دوخت کف دست بصورت زیگزاگی و نامنظم است تا در برابر لیز خوردگی و بریدگی مقاومت نماید. الیاف پلی استر کاملا ضد حساسیت می باشند و انعطاف پذیری دست در حین انجام کار را بالا می برد.همچنین در طراحی آن منافذ ریزی در بافت تعبیه شده است که از عرق کردن دست جلوگیری می نماید.

لایه لاتکس استفاده شده در کف آن و در قسمت نوک انگشتان مانع ایجاد چسبندگی و ساییده شدن گردیده و طول عمر و ماندگاریمحصول افزایش می یابد. همچنین در قسمت مچ حالت کشی دارد و باعث می شود به خوبی در دست قرار گرفته و برای فرد آزادی عمل به همراه دارد. قیمت دستکش ضد برش استاد کار بر اساس پارامترهایی مانند درجه مرغوبیت الیاف پلی استر، نوع لاتکس استفاده شده، نوع دوخت و ... متغیر می باشد. این محصول در رنگ های مختلف و در تمامی سایز ها تولید و وارد بازار شده است.

این نوع دستکش در تراشکاری، جوشکاری، کشاورزی، باغبانی، جمع آوری ضایعات، کارهای ساختمانی و ... کاربرد فراوان دارد.همچنین در صنایعی مانند خودرو سازی، فلزکاری ماشین آلات نیز از ان استفاده می شود. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، دستکش های ضد برش استادکار را در لیست محصولات خود دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استادکار

یکی از انواع پرکاربرد دستکش ها، دستکش ضد برش استادکار است که به منظور استفاده در محیط های صنعتی و کارگری تولید و عرضه می گردد. این محصول به علت مواد استفاده شده در ترکیب آن در برابر سایش و برش اجسام تیزو برنده از دست مراقبت می نماید.

دستکش کار استادکار از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید می شود. جنس آن ازالیاف پلی استر با تراکم بالا بوده و کف آن از یک لایه لاتکس طبیعی پوشانده شده است. دوخت کف دست بصورت زیگزاگی و نامنظم است تا در برابر لیز خوردگی و بریدگی مقاومت نماید. الیاف پلی استر کاملا ضد حساسیت می باشند و انعطاف پذیری دست در حین انجام کار را بالا می برد.همچنین در طراحی آن منافذ ریزی در بافت تعبیه شده است که از عرق کردن دست جلوگیری می نماید.

لایه لاتکس استفاده شده در کف آن و در قسمت نوک انگشتان مانع ایجاد چسبندگی و ساییده شدن گردیده و طول عمر و ماندگاریمحصول افزایش می یابد. همچنین در قسمت مچ حالت کشی دارد و باعث می شود به خوبی در دست قرار گرفته و برای فرد آزادی عمل به همراه دارد. قیمت دستکش ضد برش استاد کار بر اساس پارامترهایی مانند درجه مرغوبیت الیاف پلی استر، نوع لاتکس استفاده شده، نوع دوخت و ... متغیر می باشد. این محصول در رنگ های مختلف و در تمامی سایز ها تولید و وارد بازار شده است.

این نوع دستکش در تراشکاری، جوشکاری، کشاورزی، باغبانی، جمع آوری ضایعات، کارهای ساختمانی و ... کاربرد فراوان دارد.همچنین در صنایعی مانند خودرو سازی، فلزکاری ماشین آلات نیز از ان استفاده می شود. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، دستکش های ضد برش استادکار را در لیست محصولات خود دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی jsp

یکی از راحت ترین و امن ترین نوع کلاه ایمنی، کلاه ایمنی  jsp می باشد که کاربرد فراوانی دارد. این محصول  با کیفیت قابل قبول و با قیمت مناسب در کشور عرضه  می شود. این وسیله ایمنی از دو قسمت اصلی پوسته و قسمت های جانبی تشکیل شده است.  قسمت بیرونی و پوسته آن از جنس پلی اتیلن فشرده بوده که در برابر ضربات وارده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. فاصله بین یراق آلات با پوسته فضای خالی  بین 30 تا 50 میلی متر می باشد تا تهویه به خوبی انجام گیرد. در این صورت با استفاده طولانی از تعریق سر جلوگیری کرده و خنک می باشد. برای اینکه برای سایزهای مختلف قابل کاربرد باشد از رگلاژ بند استفاده می شود که به سادگی قابل تنظیم است. همچنین دارای عرق گیر پیشانی است که از مواد با کیفیت مرغوب ساخته شده است.

این وسیله ایمنی می تواند از ناحیه سر افراد در برابر خطرات مکانیکی و الکتریکی از جمله سقوط اشیاء از ارتفاع، برخورد سر با اشیاء و سازه های ثابت و ... محافظت نماید. کلاه ایمنی jspدر مشاغلی مانند مخابرات، کارگری، ساختمانی، مهندسی، عمران و ساختمان، مکانیک، معدن، کشتی سازی و صنایع دریایی و ... کاربرد دارد. این کلاه وزن سبکی دارد و در رنگ های متنوع وارد بازار شده است. قیمت کلاه ایمنی جی اس پیبسته به موادی که در تولید ان استفاده می شود متغیر است. ولی در کل می توان گفت جزو کلاه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه است و بیشتر به عنوان کلاه کار ساختمانی کاربرد دارد. از انواع کلاه ایمنی jspمی توان به مدل های شیلد دار، mk7 و ... اشاره نمود. توانید کلاه ایمنی jspرا در فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی jsp ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

۷ مدل دستکش کار

دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی شخصی است که استفاده از آن در بسیاری از مشاغل، ضروری می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از دستکش های کار در بازار موجود هستند که هر کدام، در طرح های مختلف و از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. طبیعتا  قیمت دستکش ایمنی  نیز با دیگری متفاوت است. با اینکه وظیفه همه انواع دستکش های کار، حفاظت از دست انسان در برابر آسیب هایی است که این عضو پرکار را تهدید می کنند؛ اما اینطور نیست که هر دستکشی را بتوان برای هر شرایط کاری مورد استفاده قرار داد.

بررسی چند نمونه دستکش کار از نظر کارایی و قیمت

همانطور که گفتیم، هر یک از انواع دستکش های ایمنی جهت استفاده در شرایط خاصی تولید شده اند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • دستکش ضد برش استادکار:

این نوع دستکش از الیاف پلی استر ساخته شده است. به دلیل دارا بودن قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم جذب رطوبت، مناسب برای استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله لوله کشی است. این دستکش نسبت به کارایی بالایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

  • دستکش کف مواد:

از این دستکش می توان به عنوان دستکش ایمنی همه کاره یاد کرد. جهت مصارف عمومی، کارهای ساختمانی، تعمیرات و صنایع فلزی کاربرد دارد. بسیار ارزان قیمت بوده و انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد.

  • دستکش زنجیری (قصابی):

این نوع دستکش کار از جنس فلز (الیاف فولادی) ساخته شده است . اما در عین حال کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشد. این نوع دستکش نسبت به موارد بالا قیمت بیشتری دارد اما در کل، قیمت آن نسبت به کارایی هایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

  • دستکش صنعتی ضد برش تانگ وانگ:

این دستکش ها نیز از جنس پلی استر ساخته شده اند و داخل آن ها یک لایه آستری صد در صد پنبه ای وجود دارد. از ویژگی های این نوع دستکش کار می توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی، بریدگی و ترک خوردگی اشاره کرد. کاربرد آن در مصارف عمومی، باغبانی، مکانیکی، ساختمانی و... می باشد.

  • دستکش چرم جوشکاری:

همانطور که از نام آن پیداست، جهت استفاده در کار جوشکاری که فرد در معرض پرتاب آتش و مواد مذاب قرار دارد طراحی و ساخته شده است. این دستکش دارای بدنه تمام چرم بوده و مقاوم در برابر حرارت بالا و سوختگی می باشد. این دستکش با توجه به کاربردی که دارد، قیمت مقرون به صرفه ای را دارا می باشد.

  • دستکش نیتریل:

دستکش های نیتریلی خود، انواع مختلفی دارند و کاربرد های گوناگونی از جمله شغل برشکاری و انبار ها دارد. جنس نیتریل، بسیار مقاوم در برابر نفوذ انواع مواد شیمیایی است و از آسیب رسیدن به دست ها در برابر مواد شیمیایی گوناگون از جمله اسید ها، جلوگیری می کند.

  • دستکش کارگری: 

انواع دستکش کارگری از جمله دستکش ضد تعرق کارگری جزو دستکش های مهم هستند که در عین کارایی بالا، قیمت پایینی دارند. این دستکش همان دستکش کف مواد است و بیشتر کارگران از این نوع دستکش استفاده می کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع دستکش کار اقدام به فروش بی واسطه محصولات خود نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تابلوی خیابان یک طرفه

فروش تابلوی ترافیکی در ابعاد گسترده انجام می شود. یکی از مهمترین انواع تابلو تابلوی خیابان یک طرفه است. تابلو خیابانیک طرفه از آن دست تابلوهای راهنمای مسیر است که همه ما با آن مواجه شده ایم و احتمالا مثل بسیاری از افراد دیگر، نحوه پارک در خیابانیک طرفه و یا قوانین خیابانیک طرفه ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد.

خیابان یک طرفه معمولا به این منظور طراحی می شود تا به افزایش سرعت ترافیک عبوری خودروها کمک کند. اما علی رغم اینکه در خیابانیک طرفه تمامی وسایل نقلیه در یک جهت و هم راستای هم حرکت می کنند، برخی مطالعات نشان داده که یک طرفه کردن خیابان ها و در مجموع اقدامات این چنینی کمکی به کم شدن بار ترافیک و یا افزایش سرعت خوردروها نکرده است. بدتر از آن مواجه شدن رانندگان با تابلو خیابانیک طرفه است. در کنار تمامی این ها نا خشنودی ساکنین محلی است که آمارها نشان می دهند برای پارک و یا تردد معمولا دچار مشکل می شوند و اینطوربه نظر می رسد که مواجه شدن با تابلو ترافیکی خیابانیک طرفه مساوی با در هم کشیدن اخم های بسیاری از شهروندان باشد. با وجود تمام این موارد، کارشناسان براییک طرفه کردن مسیرها دلایل خود را دارند و اینطور ادعا می شود که این مسائل تخصصی، در کنترل ترافیک کلان شهری، به ویژه مراکز شهرها کارآمد خواهد بود. برخی از اهداف و دلایلی است که متخصصان برای یک طرفه کردن بعضی خیابان ها دارند که انصافا بعضی از آن ها قابل تامل اند:

-         در صورتی که خیابان چنان باریک باشد که عبور خودروها در دو جهت یا امکان پذیر نیست و یا ممکن است منجر به ترافیک بیشتر و یا حادثه شود.

-         در خیابانیک طرفه کنترل بیشتری بر خودروهای عبوری مخصوصا محله های مسکونی صورت می گیرد.

-         با این اقدام می توان به راحتی برایعبور دوچرخه مسیری اختصاصی را در نظر گرفت. برای اتوبوس، آمبولانس، ماشین های آتش نشانی و...

-         آسان شدن تردد برای تمامی عابران پیاده و سواره در مناطقی که تراکم بالایی از وسایل نقلیه و عابران پیاده دارد.

-         افزایش سرعت، روان شدن ترافیک، کاهش تراکم آن و...

-         کنترل و آرام کردن ترافیک به خصوص در مراکز تاریخی شهرها

-         استفاده بهینه و تمام عیار از مسیر

-         ایجاد مسیر عبور راحت و کنترل شده برای مواردی مانند پارکینگ ها و...

در خیابان یک طرفه کدام سمت باید پارک کرد؟

گاهی رانندگان برای پارک کردن در مسیریک طرفه دچار سردرگمی می شوند و احتمالا در آن لحظات که ترس از جریمه شدن و تخلف، مکثی طولانی برای راننده ایجاد می کند، شما هم که باشید در یک آن تمامی آیین نامه راهنمایی و رانندگیرا در ذهن زیر و رو می کنید که کدام ماده و کدام تبصره بود که... ولی مثل بسیاری از افراد هیچ چیزی پیدا نمی کنید. در واقع هیچ اشاره ای به چنین موردی در آیین نامه نشده! شاید تنها مواردی که بچه زرنگ های کلاس آیین نامه حفظ باشند دو گزینه زیر است:

ماده 122 در راه هاییک طرفه رانندگان وسیله نقلیه باید در جهت و مسیر مجاز عبور کنند و حرکت بر خلاف مسیر تعیین شده به هر شکل ممنوع است. ماده 153 در راه هاییک طرفه برای گردش به چپ، رانندگان موظف اند وسیله نقلیه را به منتهی الیه چپ خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند. و دیگر هیچ!

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی است. نصب و گارانتی محصولات ازدیگر خدماتی است که توسط این برند اراده می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: فروش تابلو ترافیکی , قیمت تابلو اسامی معابر , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده علائم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()